Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاویدان از دستگیری عامل پنجم و اصلی شهادت سرگرد "کوروش حاجی مرادی" رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در شهر "دنیزلی" ترکیه توسط پلیس اینترپل خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت:  شهید حاجی مرادی شامگاه یک شنبه پنجم خرداد سال گذشته که مصادف با شب قدر و شهادت حضرت علی(ع)  حین گشت زنی با اشرار مسلح درگیر و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی خاطر نشان کرد: به دنبال این حادثه تحقیقات گسترده و همه جانبه ای برای شناسایی عاملان شهادت سرگرد حاجی مرادی آغاز و کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی چند مرحله موفق به دستگیری ۴ نفر از این افراد شدند. 
 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی عامل اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب ادامه داشت، کارآگاهان با ردیابی های تخصصی متوجه شدند این شخص به صورت غیرقانونی از کشور خارج و در شهر "دنیزلی" ترکیه زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده است. 

 

 جاویدان افزود: پس از حصول اطمینان از حضور عامل اصلی شهادت شهید حاجی مرادی در "دنیزلی"، هماهنگی های لازم با پلیس اینترپل به عمل آمد و ماموران پلیس ترکیه پس از شناسایی مخفیگاه وی، در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند. 

 

وی در پایان و با بیان اینکه مقدمات انتقال وی به کشور در حال انجام است، گفت: مجرمان و قاتلان از نگاه تیزبین پلیس در امان نبوده و دیر یا زود تسلیم قانون شده و به سزای عملشان می رسند.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کرمانشاه دستگیری ترکیه پلیس آگاهی حاجی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل