Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید جواد سلیمانی در دیدار با رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تصویب قوانین مناسب که بتواند راهگشای صنعت خودرو باشد می‌توان از چالش‌هایی که گریبان گیر حوزه صنعت خودرو است، رهایی یافت و به سمت توسعه صنعت خودرو حرکت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشینه تخصصی صنعتی که اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دارند، می توان در زمینه حل مشکلات به راهکارهای خوبی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صنعت خودرو و تولیدات داخلی اهمیت به سزایی می‌دهند، تصریح کرد: با توجه به چنین نگاه حمایتی امیدوار هستیم موانعی که بر سر راه تولید خودرو است برداشته شود تا شرکت‌های خودروسازی با تمام توان خود بتوانند، تولید و تنوع محصولات خودرویی را دنبال کنند.

وی گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نقطه نظرات مهمی در حوزه خودرو دارند که مجموعه سایپا تمام تلاش خود را برای تحقق آنها انجام خواهد داد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه ضرورت دارد موانع، دست اندازها و گلوگاه‌های صنعت خودرو با کمک نمایندگان مجلس اصلاح شود، اظهارداشت: مجموعه سایپا برای تولید محصولات جدید برنامه‌ریزی بسیار خوب و دقیقی دارد و بر این اساس تا سه سال آینده مردم شاهد تحول در صنعت خودرو خواهند بود.

سلیمانی گفت: برنامه‌های توسعه‌ای گروه خودروسازی سایپا برای اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تشریح شد تا با توجه به نقطه نظرات تخصصی آنها، بتوان با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت قرار گرفت و به نیاز مشتریان و مردم پاسخ داد.

پربیننده ترین پراید 130میلیون شد/جدیدترین قیمت ساینا، کوییک و تیبا در بازار قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۹/۱۱/۳۰ +جدول آغاز فروش اقساطی کاپرا دو کابین از ۳اسفند +جزییات قیمت خودرو ال ۹۰ در تهران +جدول قیمت پراید امروز ۹۹/۱۲/۱

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودروسازی سایپا خودروسازی سایپا اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا +جدول

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های شاهین دنده‌ای و کوییک GX در اولین روز معاملاتی هفته پنج میلیونی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، شاهین دنده‌ای امروز شنبه هشتم اردیبهشت با رشد قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده و همین تغییر در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های کوییک دیده می‌شود.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد امروز به ۷۷۰ میلیون تومان رسید و خرید کوییک دنده‌ای تیپ GX به‌طور متوسط ۴۵۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

شاهین اتوماتیک به‌عنوان گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا ۸۶۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آنطرف معدود تیبا صندوقدار صفرکیلمتر موجود در بازار به طور متوسط ۳۹۷ میلیون تومان آگهی می‌شوند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت
پراید ۱۵۱ تیپ DA مدل ۱۴۰۳

۳۴۰ میلیون تومان

۳۴۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱

۳۹۷ میلیون تومان

۳۹۷ میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل ۱۴۰۱

۴۰۲ میلیون تومان

۴۰۲ میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۴۵ میلیون تومان

کوئیک GX مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۵۰ میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۵۵ میلیون تومان

۴۵۵ میلیون تومان

اطلس مدل ۱۴۰۳

۵۹۵ میلیون تومان

۵۹۵ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲

یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳

یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۷۶۵ میلیون تومان

۷۷۰ میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل ۱۴۰۳

۸۶۵ میلیون تومان

۸۶۵ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳