Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه لکه گیری تمام مناطق انجام می شود، گفت: وضعیت تمام خانه ها ارزیابی می شود.

"حسین کلانتری" در نشست ستاد مدیریت بحران با اشاره به اینکه مردم با نجابت به ما اعتماد کردند، افزود: دیروز ۷ ساعت و نیم خانه به خانه گشتیم و در این بازدید ها مشخص شد که اکثر خانه ها به صورت جدی خسارت دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیم های ارزیاب مشغول هستند و هیچ خانه ای بدون ارزیابی نمی ماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر جایی متوجه عدم ارزیابی شویم مجددا ممیزی می شود تا حقی ضایع نشود.

کلانتری تاکید کرد: تمام مناطق توسط هلال احمر و نیروهای امدادی لکه گیری می شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمعیت هلال احمر محموله هایی را با خود به استان آورده است، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کمک کرده است و وزارت تعاون محموله هایی به استان ارسال کرده و بنیاد علوی و ستاد امام قول کمک دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اصول نظام مهندسی در ساخت و سازهای جدید رعایت شود.

کلانتری با اشاره به اینکه این شهر بر روی کمربند زلزله قرار دارد، اظهار کرد: برخی از نقاط شهر تخریب شده است و نشان دهنده این بوده که نقاطی روی گسل است.

وی ادامه داد: در نظام مهندسی اقدامات لازم برای بازسازی خانه ها انجام شده تا خانه های امنی برای مردم ساخته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسئولان کشوری از جمله جهانگیری، واعظی و وزیر کشور به جد پیگیر وضعیت مردم زلزله زده دنا هستند، تاکید کرد: دکتر نوبخت اعلام کرد تصمیم های مسئولان حاضر در مناطق زلزله زده در دولت به جد حمایت می شود.

کلانتری بیان کرد: مسئولان پیگیر هستند اما موضوع مهم اینکه در فضای منطقی خسارات برآورد شوند.

وی با اشاره به بازدید های فنی مهندس نجار و مهندس همتی، تصریح کرد: نگاه کارشناسی وزیر راه و شهرسازی کمک می کند تا بهترین روش برای اسکان موقت مردم را بکار بگیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ابزار مسئولیت سعه صدر است، اظهار کرد: اگر کسی به یکباره تمام زندگی خود را از دست می دهد باید به این افراد آرامش بدهیم.
کلانتری تاکید کرد: حضور مسئولان در منطقه موجب آرامش مردم است.

 وی خاطرنشان کرد: اینجا قطب گردشگری است زندگی مردم روی این محور می چرخد و انتظار می رود بحث بازاریان، واحدهای گردشگری و باغات نیز بررسی شود./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

تخریب ۶۰ تا ۱۰۰درصدی منازل مسکونی در شهرستان زلزله زده دنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر

خسرو کیانی اظهار داشت: که با اقدام به موقع نیرو‌های امدادی، امداد‌رسانی به عشایر صورت گرفت و تاکنون خسارت جانی به عشایر وارد نشده است.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی افزود: بیشترین خسارات وارده به عشایر گرفتار در سیلاب به وسایل معیشتی و تعداد اندکی از احشام بود که میزان خسارات در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی