Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع پیک چهارم کرونا و شرایط بحرانی گفت: بر خلاف پیک‌های قبلی کرونا که افراد در رده سنی بالا را درگیر می‌کرد، در پیک چهارم و شیوع کرونای انگلیسی شاهد ابتلا کودکان و نوجوانان به ویروس منحوس کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به فوت ۲ کودک یک ساله و ۹ ساله به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: از والدین خواهشمندیم از کودکان و فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند، چراکه سرعت جهش کرونای انگلیسی بسیار بالا بوده و در کمترین زمان فرد را مبتلا می‌کند.

ابول نژادیان اظهار داشت: بار‌ها به شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هشدار داده ایم، اما همچنان شاهد سهل انگاری مردم هستیم، بطوریکه هنگام تردد در بازار‌ها و اماکن شلوغ بسیاری از افراد نسبت به استفاده از ماسک مقاومت می‌کنند، این در حالی است که پس از گذشت یکسال از شیوع کرونا ویروس باید به این باور رسیده باشیم که این بیماری به هیچکس رحم نمی‌کند و داروی موثری برای درمان آن تاکنون کشف نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و عمومی، شست و شوی مکرر دستها، خودداری از حضور از مراسم عروسی، ختم و دورهمی‌های خانوادگی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده هنگام حضور در خارج از خانه، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و در نهایت ماندن در خانه برای مهار و کنترل کووید -۱۹ تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونای انگلیسی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ضمن بررسی روند جست وجوی پیکر کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان شهرستان لردگان، تاکید کرد که با توجه به درخواست‌های متعدد مردمی و چشم‌انتظاری خانواده این کودک، از تمام امکانات موجود و حداکثر توان عملیاتی، برای جست‌وجوی "سبحان هنرمند" استفاده شود.
١٤ روز از ناپدید شدن سبحان ۵ ساله در رودخانه خرسان گذشته و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند. 

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال