Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:46:52 GMT

پیکر عضو اسبق تیم ملی کشتی به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۴۷۱۱

پیکر عضو اسبق تیم ملی کشتی به خاک سپرده شد

به گزارش ایرنا، مراسم خاکسپاری ابوالفضل حسین پور با حضور جمعی از پیشکسوتان از جمله علی اکبر حیدری، اله مراد زرینی، پورزاده حسن، علی زندی، جمشید آرش برگزار شد و سید جلال عسگری دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و احمد عرب مسوول رسیدگی به امور پیشکسوتان فدراسیون نیز در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌پور عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد بود و از دوستان نزدیک جهان پهلوان تختی به حساب می‌آمد. او به همراه غلامرضا تختی از باشگاه پولاد کار خود را در رشته کشتی زیر نظر حاج عبدالحسین فیلی آغاز کرد و در همان باشگاه با تختی رفاقتی صمیمی پیدا کرد. در زلزله بوئین زهرا که تختی برای زلزله‌زده‌ها کمک‌های مردمی زیادی را جمع آوری کرد، حسین‌پور در کنار او حضور داشت و به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌پرداخت.

حسین‌پور به دلیل سکته مغزی سه ماه در ICU بستری بود و در ۲ هفته گذشته نیز در کما به سر می‌برد و نهایتا در سن ۸۹ سالگی به دیار باقی شتافت.

منبع: فدراسیون کشتی برچسب‌ها غلامرضا تختی محسن کاوه کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا تختی محسن کاوه کشتی آزاد غلامرضا تختی محسن کاوه کشتی آزاد اخبار کنکور حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه فرزین بلیان که با درگیری با اشرار در مرز بانه استان کردستان به شهادت رسیده بود با حضور نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم در زادگاهش روستای رشید علی بخش کوزران به خاک سپرده شد

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • پیکر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان