Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برای مهار و ریشه‌کنی کرونا چاره‌ای جز همبستگی عمومی و عزم ملی نداریم.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی مثل حیات آن بزرگوار، مؤثر واقع شد و بهداشت و درمان با همکاری بسیج و سپاه، کار کارستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با اینکه آمار کرونا که در کشورهای دیگر بالا می‌رود، در کشور ما فروکش کرد اما حالا کارشناسان می‌گویند نسل‌های جدیدی از این ویروس پیدا شده که به مراتب خطرناک‌تر است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: پزشکان متخصص و درگیر با کرونا اعلام می‌کنند که این روزها سکته قلبی و مغزی با کرونا و بعد از کرونا به طور متعدد دیده شده که قبلا اینگونه نبود بنابراین اقتضاء می کند که ما، هم مواظب جان خود و خانواده خود باشیم و هم مواظب جان دیگر افراد جامعه باشیم.

عاملی بیان کرد: کوتاهی هر یک از شهروندان در عدم رعایت موازین بهداشتی و عمل به توصیه‌های پزشکان خساراتی جبران‌ناپذیر خواهد داشت چرا که همه ما در مقابل یکدیگر مسئول هستیم.

وی گفت: لازم می دانم برای دفع این بلا تأکید کنم که تضرع و استغفار، دوای اصلی ماست، دوایی که که قرآن بر آن صحّه گذاشته و تأکید کرده است.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌های نماز تصریج کرد: روز سوم اسفند، دولت ایران طبق مصوبه مجلس، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف خواهد کرد و بر اساس این مصوبه، نظارت‌های فراپادمانی متوقف می‌شود که از این به بعد آژانس هسته‌ای حق بازرسی ناگهانی از تاسیسات هسته‌ای ایران را نخواهد داشت.

عاملی گفت: ایران در چارچوب پروتکل الحاقی، اجرای آن را به صورت داوطلبانه پذیرفته بود تا حسن نیت خود را ثابت کند اما بعدا معلوم شد که برای طرف مقابل، حسن نیت و سوء نیت هیچ تفاوتی ندارد. آنچه برای آنها مهم است، محرومیت تمام عیار علمی، اقتصادی و نظامی ایران است.

وی با تبریک به مجلس شورای اسلامی در خصوص مصوبه هسته‌ای اظهار کرد: یقین داریم مجلس، تیر را به هدف زده است و دست روی اصلی‌ترین نقطه ضعف آنها گذاشته است چرا که آنها با کاهش تعهدات ایران، یک شب خواب راحت ندارند و هیچ چاره‌ای هم جز تسلیم شدن در برابر ایران را ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمازجمعه اردبیل کروناویروس مجلس شورای اسلامی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآشپز پخت تورم در ایران

سال‌ها است که تورم به عنوان یکی از معضلات اصلی اقتصاد ایران، مردم را رنج می‌دهد. در هر دوره انتخاباتی، مهار تورم به عنوان یکی از شعار‌های اصلی نامزد‌ها به گوش مردم می‌رسد. اما در عمل، گویی این وعده‌ها رنگ واقعیت به خود نمی‌بینند.

به گزارش اکوایران، یکی از ریشه‌های اصلی این معضل، ناترازی در نظام بانکی کشور است. تا زمانی که این ناترازی به طور کامل برطرف نشود، هرگونه تلاشی برای مهار تورم ناکام خواهد ماند. اما چرا با وجود آگاهی از این موضوع، تاکنون اقدام موثری برای حل این مشکل انجام نشده است؟

در قسمت دهم از مجموعه «فارکست بانکداری» به بررسی این موضوع می‌پردازیم. فرهاد نیلی، اقتصاددان و سید حمید پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، در این برنامه درباره ریشه‌های این معضل و راهکار‌های مدنظر بحث می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد