Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش با انتشار پستی در صفحه اش از از دواج با مبینا نصیری دیگر مجری صداوسیما خبر داد. توتونچی در برنامه‌هایی، چون لذت فوتبال اجرا می‌کند. مبینا نصیری نیز در شبکه یک سیما و برنامه سیمای خانواده سابقه اجرای برنامه تلویزیونی دارد.

مبینا نصیری مجری تلویزیون نیز همزمان با انتشار تصاویری خبر از ازدواجش با مهدی توتونچی را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری مجری خانم صدا و سیما پیشتر در یادداشتی به دفاع از توتونچی پرداخته بود.

مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۸ در شهر تهران است. او از دوران کودکی بـه حرفه مجری گری علاقه داشت. مهدی توتونچی متولد تیر ۱۳۵۸ مجری ورزشی است.

مبینا نصیری کار خود را در رادیو آغاز کرد. سال هـای فعالیتش در رادیو با موفقیت سپری شد تا جایی کـه عنوان بهترین گویندگی «آنونس» در جشنواره رادیو جوان انتخاب شد.

توتونچی فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر می‌باشد که حالا به عنوان نویسنده و مجری ورزشی فعالیت می‌کند.

پیشتر مبینا نصیری در جشنواره مد و لباس فجر به دلیل ترویج پوشش ایرانی مورد تقدیر قرار گرفته بود.

در ششمین جشنواره مد و لباس فجر، امسال برای اولین بار بعد از انقلاب به پوشش مجریان زن در تلویزیون پرداخته شد و طی این مراسم از مبینا نصیری برای ترویج پوشش ایرانی برگرفته از هنر معماری ایرانی اسلامی در تلویزیون تقدیر شد.

مبینا نصیری که اوایل امسال نیز برای استفاده از مانتویی با طرح کاشی کاری های ایرانی اسلامی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده بود، می گوید: «در همه جای دنیا مد و لباس یک صنعت مهم و درآمدزا است که بخش مهمی ازهویت فرهنگی هر کشوری نیز است،.. من نیز سعی کردم با استفاده از طرح های زیبا و خوش رنگ و لعاب معماری ایرانی اسلامی بخشی از این زیبایی‌های تاریخی و فراموش شده را از طریق لباس و در قاب تلویزیون احیا کنم که خوشبختانه با اقبال وسیعی از سوی خانم‌ها مواجه شد. خوشحالم که در یک جشنواره رسمی به وضعیت پوشش مجری‌های زن پرداخته شد و امیدوارم همگی با شناخت ظرفیت رسانه برای ایجاد مد و معرفی لباس‌هایی برگرفته از طرح‌های ایرانی تلاش کنیم.»

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مبینا نصیری مهدی توتونچی مجری تلویزیون ازدواج مهدی توتونچی مبینا نصیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری