Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:53:10 GMT

ستاد تنظیم بازار قاطعانه برخورد کند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۴۹۰۰

ستاد تنظیم بازار قاطعانه برخورد کند

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید و پایان سال، بسیاری از مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند که بازاریان باید مراعات کنند و ستاد تنظیم بازار نیز با حفظ مسئولیت خود با متخلفانی که سعی در آشفتگی بازار دارند، قاطعانه برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار" در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام،  با اشاره به تحلیل های مختلف در خصوص فرجام برجام، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم شهیدپرور تبریز فرمودند که جمهوری اسلامی این بار، حرف و وعده و وعید را نمی پذیرد و ملاک، عمل طرف مقابل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  ایران به تمامی تعهدات خود در برجام عمل کرده  است، با وجود اینکه ۹۰درصد بازرسی های بازرسان آژانس انرژی هسته‌ای از مراکز و فعالیت های هسته ای ایران بوده است اما طرف های مقابل علی رغم انجام همه تعهدات خود، به تعهدات خود پای بند نبودند و از برجام خارج شدند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهوری قبلی آمریکا بر این تصور بود که با تحریم‌های ظالمانه علیه  ملت ایران، جمهوری اسلامی بین تسلیم و فروپاشی یکی را انتخاب خواهد کرد و هر کدام از اینها باشد به نفع آمریکاست، اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران، این آرزو را به گور برد و خود نیز برکنار شد، اروپایی‌ها نیز با دادن وعده و  ایجاد امید، نه تنها هیچ قدمی برای اجرای تعهدات خود برنداشتند بلکه فقط زمان را از ما گرفتند.

امام جمعه ایلام با اشاره اقدام اخیر مجلس شورای اسلامی در کاهش سطح تعهدات برجامی در راستای صیانت از حقوق ملت ایران اسلامی، تصریح کرد: یکی از اقدامات شجاعانه و مردانه که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، عمل نکردن جمهوری اسلامی به پروتکل های الحاقی که اضافی بوده و ما داوطلبانه آنرا پذیرفتیم، بوده است و این موضوع الان عقبه ای برا تعیین سرنوشت کشور ماست،

 کریمی تبار تصریح کرد: رییس‌جمهور جدید آمریکا تاکنون هیچ عکس العملی در برابر آن نشان نداده است و این درس عبرتی است برای کسانی که زمان تبلیغات رئیس جمهور جدید آمریکا امید داشتند که رفتارش نسبت به برجام متفاوت با ترامپ خواهد بود، اما امروز باید تلخی این امید واهی را بچشند.

وی گفت: باید بدانیم یک حرکت در حال آغاز است، پیشنهادات آن ها شروع شده است و به طور قطع فشار دیپلماسی آن ها نیز بیشتر خواهد شد، اما ایران در صورتی از اقدامات خود عقب نشینی می کند که آمریکا به تمام تعهدات خود عمل کند تا بعد از آن جمهوری اسلامی از اقدام جدید خود دست بردارد و  تنها راه موفقیت ما هم همین است،

امام جمعه ایلام تصریح کرد: زمانی که غنی‌سازی ایران به ۲۰ درصد رسید، همه آن ها دست نیاز به سوی ما دراز کرده و خواهان مذاکره شدند بنابراین با ایستادگی ایران، تسلیم اراده جمهوری اسلامی می‌شوند و باید این مسیر را ادامه دهیم و اگر تسلیم نشوند، جمهوری اسلامی با قدرت بیشتری در برابر آنها خواهد ایستاد و تسلیم اراده ملت و نظام جمهوری اسلامی خواهند شد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: مردم ما در طول این سال‌ها، به خداوند  اعتماد و اتکا داشتند و در فراز و نشیب‌های انقلاب این موضوع را ثابت کرده اند، اما باید فاصله ما با خداوند کمتر شود، چنانچه کسی اکنون گوش به فرمان مقام ولایت باشد به یقین در زمان حضرت علی(ع) نیز گوش به فرمان امام بوده و اگر به ولایت پشت کند مسلماً در زمان امام علی(ع) نیز بر وی شمشیر می کشیدند.

 کریمی تبار در ادامه با اشاره به نزدیک شدن سال نو، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به عید و پایان سال بسیاری از مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند که بازاریان مراعات کنند و ستاد تنظیم بازار نیز با حفظ مسئولیت خود با متخلفانی که سعی در آشفتگی بازار دارند قاطعانه برخورد کنند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گلمحمدی در جریان تفحص شهدا در مرز مهران، خاطرنشان کرد: این شهید عزیز در طول ۳ دهه در عرصه تفحص پیکر پاک شهدای عزیز دوران ۸ سال دفاع مقدس فعالیت کرد و در نهایت به خیل عظیم همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام امام جمعه ایلام جمهوری اسلامی تعهدات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر، اظهار کرد: شهدای گرانقدر معلم و کارگر در عرصه علم و دانش و کار و تولید در خدمت مردم جان خود را فدای رشد علمی و اقتصادی جامعه کردند.

وی با بیان اینکه آموخته‌های ما مدیون مجاهدت‌های علمی معلمان است، افزود: کار و تلاش کارگران مایه استقلال جمهوری اسلامی و سرافرازی مردم غیور کشورمان در جهان است، معلم و کارگر ۲ قشری هستند که در عرصه تعلیم‌ و تربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه معلمی شغلی شریف و شغل انبیاء الهی است، ابراز کرد: معلمان توان خود را برای تعلیم و تربیت جامع به کار گرفته‌اند، جایگاه، منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد، زیرا اگر جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل‌های مختلف دارد مورد تکریم قرار گیرد، جامعه‌ای آگاه به دانش و با تربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش رونده خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار با گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری، انسانی بود که در عرصه حوزه‌های علمیه و دانشگاه پیشگام بود و با استدلال خود بهترین مدافع انقلاب بود و دشمنان تاب پاسخ‌گویی به بیانات او را نداشتند و در نهایت او را نشانه گرفتند، اما شهادت ایشان به‌عنوان روز معلم در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آنها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند، عملیات وعده صادق سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران