هفت مقاله برتر همایش بازی های رایانه ای معرفی شد
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۴۹۸۳
به گزارش ایرنا، ششمین دوره همایش بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» با نگاهی ویژه به پژوهشهای مرتبط با بازیهای دیجیتال؛ از کودکی تا سالمندی روزهای ۳۰ بهمن و یکم اسفند بهصورت برخط (آنلاین) برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در ۲ روز برگزاری همایش بازی های رایانه ای ۸۵ مقاله پذیرفته شده در زمینه های مختلف مانند روانشناسی، هنر، فنی، یادگیری، مدیریت، حقوق و آموزشی ارایه و از بین آنها هفت مقاله برتر امروز جمعه در مراسم اختتامیه معرفی شد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
دبیر همایش بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» در مراسم اختتامیه این رویداد، گفت: سه مقاله برتر که درباره بازی های شناختی با ظرفیت تجاری سازی بودند از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی کشور جایزه دریافت کردند.
جواد راستی افزود: ۲ مقاله برتر درباره کودکان و بازی های دیجیتال و ۲ مقاله برتر دیگر درباره دانش کاربردی نیز از طرف بنیاد ملی بازی های رایانه ای انتخاب شدند و جایزه به آنها تعلق گرفت.
وی همچنین با بیان اینکه امسال بدلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، ناچار به برگزاری ششمین دوره همایش بازی های رایانه ای بصورت مجازی بودیم، خاطرنشان کرد: بهمین دلیل تلاش کردیم تا با استفاده از آنلاین بودن رویداد، تنوع زیادی در آن ایجاد کنیم.
راستی با اشاره به سخنرانی کارشناسان و استادانی از امریکا، انگلیس، دانمارک و فنلاند در این همایش، اضافه کرد: حدود سه هزار و ۵۷۰ نفر بصورت برخط در این رویداد شرکت کردند درحالیکه در حالت معمولی حدود پنج درصد این تعداد بصورت حضوری در همایش شرکت داشتند.
وی تاکید کرد: مجازی بودن همایش امسال فرصت خوبی بود تا محققان زمینه های مختلف در داخل و خارج کشور به این رویداد متصل شوند.
عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: در ششمین دوره همایش بین المللی بازی های رایانه ای هفت نشست تخصصی ارائه مقاله، ۶ سخنرانی کلیدی و ۲ نشست تخصصی برگزار شد و امید است این کیفیت در سال های آینده حفظ شود.
مقاله های برتر همایش مذکور شامل" ارائه یک روش ایجاد توازن در حلقه اقتصادی بازی های رایانه ای موبایلی به منظور افزایش درآمدزایی"، "مطالعه تطبیقی میان شاخص های تربیتی والدین، شاخص های نظام رده بندی بازی های رایانه ای"، "چگونگی واکسیناسیون افراد در بازی جدی با مدل سازی مبتنی بر گراف"، " تحلیل زیبایی شناسانه بازی نوردهود"، "بررسی تاثیر بازی رایانه ای تمدن بر مهارت حل مسئله در دختران نوجوان با مهارت اجتماعی پایین" و " بازی زبان من، طراحی یک بازی رایانه ای به منظور بررسی تاثیر بازی رایانه ای بر آموزش کتاب فارسی پنجم ابتدایی" است.
همایش بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» توسط دانشگاه اصفهان و با همکاری بنیاد ملی بازیهای رایانهای برگزار شد.
دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۹۴ همایش «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» را با هدف جهتدهی به پژوهشهای حوزههای مختلف مرتبط با بازیهای رایانهای برگزار کرد و با راهاندازی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی و آزمایشگاه سرگرمیهای جدی به تقویت زیرساختهای پژوهش، آموزش و کارآفرینی در این حوزه راهبردی و ثروتآفرین پرداخت.
برچسبها دانشگاه اصفهان اصفهان بنیاد ملی بازی های رایانه ایمنبع: ایرنا
کلیدواژه: دانشگاه اصفهان اصفهان بنیاد ملی بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان اصفهان بنیاد ملی بازی های رایانه ای اخبار کنکور بازی های رایانه ای فرصت ها و چالش ها همایش بین المللی دانشگاه اصفهان مقاله برتر
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر که شامل نقاشی موضوعی، نقاشی انتزاعی، مدادرنگی، نقاشیخط، تایپوگرافی، کالیگرافی، دیوارکوب، طراحی لوگو و پیکتوگرام عرضه شده است .
این نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ دایر است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی