Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس درروزی که بازیکنانش راه دروازه حریف را جوری پیدا کرده بودند که حتی نام مهدی شیری هم به عنوان گلزن ثبت شد موفق شدند سنگین ترین شکست دوران حرفه ای امیر قلعه نویی را رقم بزنند.  تیم یحیی که در نیمه اول برای لحظاتی تحت تاثیر بازی گل گهر بودند در نهایت نیمه اول را با یک گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم جشنواره گل بازیکنان پرسپولیس به راه افتاد تا با نتیجه ۵ بر صفر بازی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با این نتیجه قهرمان نیم فصل شد و با ۳۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.  

ترکیب گل گهر مقابل پرسپولیس

مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، رضا محمودآبادی، یونس شاکری

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر

حامد لک، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

گل‌گهر صفر - پرسپولیس یک (دقیقه ۳۰: احمد نوراللهی): احسان پهلوان در سمت چپ زمین سعید آقایی را راه انداخت که نفوذ سریع و خطرناک این بازیکن و ارسال زمینی او با دفع نه چندان خوب علیرضا ابراهیمی به احمد نوراللهی رسید تا این بازیکن دروازه خالی گل‌گهر را باز کند.

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۶۰: امید عالیشاه): پاس در عمق زیبای سیامک نعمتی به امید عالیشاه و فرار سریع و تماشایی او از سمت راست زمین را این بازیکن با شوت زمینی تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد.
گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۳ (دقیقه ۶۸: مهدی شیری): پاس در عمق مهدی شیری و شوت روی پای دیدنی سیامک نعمتی را بشاگردی برگشت داد، اما ریباند مهدی شیری با ضربه سر شیرجه‌ای سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

گل‌گهر صفر - پرسپولیس 4 (دقیقه 72: گل به خودی احمدرضا زنده‌روح): حرکت سریع مهدی شیری از سمت راست زمین و ارسال زمینی در عرض او را احمدرضا زنده‌روح در مقابل تیرک اول و با دفع توپ اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

کد خبر 585992

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گل گهر صفر مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی

امیر قلعه نویی پیام ویژه ای خطاب به تیم ملی فوتسال منتشر کرد.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی