Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، «سگ‌های ولگرد شادمهر خراسان‌رضوی امان ما را بریده‌اند» از جمله سوژه‌هایی بود که در سامانه «فارس من» منتشر شده و مخاطبان خواهان پیگیری موضوع شدند.

شهردار شادمهر مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد، باید در شهرستان محل نگهداری سگ‌ها را فراهم و زنده‌گیری سگ‌های ولگرد توسط اکیپ زنده‌گیر باشد که این محل در شهرستان مه‌ولات وجود ندارد و این موضوع از مهم‌ترین مشکلات در امر جمع‌‌آوری سگ‌های ولگرد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جفائی با اشاره به اینکه وجود سگ‌ها به علت نگهداری و وجود گوسفندان در سطح شهر است، افزود: زنده‌گیری سگ‌های ولگرد هر دو ماه یک بار انجام می‌شود و هر نوبت ۲۰ قلاده سگ‌ولگرد با هزینه ۱۵۰ میلیون ریال از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۵ قلاده سگ‌ولگرد از سطح شهر شادمهر جمع‌آوری شده است، گفت: تا پایان سال جاری نیز یک مرحله دیگر جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در شادمهر مه‌ولات انجام می‌شود.

شهردار شادمهر مه‌ولات با تأکید بر اینکه برای حل معضل سگ‌های ولگرد باید مکانی برای نگهداری آنان در شهرستان احداث شود، خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات ما در حوزه جمع‌‌آوری سگ‌های ولگرد نداشتن تجهیزات سلاح بیهوشی است که نیازمند آن هستیم تا سازمان شهرداری  آن را در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد. 

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سگ های ولگرد آوری سگ های ولگرد شادمهر مه ولات جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس