Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تنیس رده های سنی کشور دختران در یزد با معرفی برترین ها پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‌‌‎به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ تنیس، آخرین روز رقابت های تنیس رده های سنی کشور دختران در یزد برگزار شد و از بین نفرات حاضر در فینال، فردخت علیمی، مهرانه ظهوریان و مهراز رضویان به عنوان تنیسورهای قهرمان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎در رده سنی زیر ۱۲ سال، فردخت علیمی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶) صبا خیرمنش را برد و‌ قهرمان شد، خیرمنش در جایگاه دوم ایستاد و‌غزل رضا زاده و‌هانا شعبان پور مشترکا سوم شدند.

‎در  رده سنی زیر ۱۴ سال، مهرانه ظهوریان با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶)  مقابل کیمیا ثاقب تهرانی به پیروزی دست پیدا کرد و‌ نیلی عطفی و محیا عابدینی عنوان سومی را کسب کردند. 

‎در رده سنی زیر ۱۶ سال، مهرانه ظهوریان  با انصراف حریف خود در ست دوم یاسمن یزدانی را شکست داد و بار دیگر قهرمان شد، یزدانی نائب قهرمان شد و‌  محیا عابدینی و مهرانا سلیمانی پور رتبه سوم را بدست آوردند.

‎در نهایت در رده سنی زیر ۱۸ سال، مهراز رضویان با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) جیران رشیدی را برد و قهرمان شد  رشیدی دوم شد و مهرانا سلیمانی پور و عسل جاویدان عنوان سوم‌ را به خود اختصاص دادند.

‎به این ترتیب دیدارهای پایانی این دوره از رقابت ها برگزار و با انجام مراسم اختتامیه از نفرات برتر تقدیر شد.

‌‌‎‎این مسابقات در ردههای سنی ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال و با حضور ۷۴ شرکت کننده به مدت یک هفته به میزبانی هیات تنیس یزد برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده نگار دادخواه بود و خانم حسانی مدیریت بازیها را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رده سنی زیر قهرمان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد