Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، گفت: تا بازسازی آخرین خانه آسیب‌ دیده در کنار مردم زلزله‌ زده دنا هستیم.

"علیرضا تابش" در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا، افزود: از همان ساعات اولیه تیم های ارزیابی با حضور در مناطق به ارزیابی خسارات پرداختند.
وی با تاکید بر اینکه سعی خواهیم کرد خانه به خانه حادثه را بازسازی کنیم، تصریح کرد: مردم نسبت به تامین اعتبار در هیئت دولت نگران نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر اینکه تسهیلات لازم به مردم پرداخت می شود، اظهار کرد: هرچه جمع بندی و مورد تایید وزارت کشور باشد آن را عملیاتی می کنیم.
تابش با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات بنیاد مسکن برای مردم زلزله زده رایگان است، تاکید کرد: تا آخرین خانه را بازسازی می کنیم.
وی با اشاره به کمک های مردمی در زلزله کرمانشاه، بیان کرد: مردم، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساختن دوباره دنا ما را یاری می کنند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: تمام این کمک ها را برای ساخت مسکن مردم به کار می گیریم.
تابش اظهار کرد: اولویت برای ما ساختن خانه های آسیب دیده است و ساخت را بر تعمیر خانه ها ترجیح می دهیم.
وی با بیان اینکه سقف تسهیلات بلاعوض اخیراً تغییر پیدا کرده است، تاکید کرد: اما با تمام شرایط کمک خواهیم کرد که خانه های مردم با استفاده از ظرفیت های مختلف هرچه سریع تر ساخته شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: در ساخت اسکان موقت برای مدت زمان سه ماهه مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هر خانواده در نظر می گیریم و ساخت و بازسازی خانه ها معمولا باید ظرف مدت دو تا سه ماه انجام شود.
تابش ادامه داد: مردم دنا را مردمی صبور دانست و افزود: هیچ گونه تنشی در این منطقه نیست.
به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه با گشاده دستی به این مردم خدمت می کنیم و این وظیفه ما است، خاطرنشان کرد: تا ساخت خانه ها و جبران کامل خسارات در کنار این مردم هستیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زلزله بازسازی مناطق زلزله زده زلزله سی سخت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود