Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تعداد داوطلبان مرحله اول تست بالینی واکسن ایرانی کرونا را ۵۶ نفر اعلام کرد و گفت: مطالعه فاز یک تست انسانی واکسن کووایران برکت پایان یافت.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: حامد حسینی  تعداد دوز‌های تزریقی واکسن کرونا به داوطلبان را در دو مرحله روز‌های صفر و ۱۴ اعلام کرد و افزود: تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ۹ دی ماه تا روز گذشته طی ۲ مرحله به تمام داوطلبان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۵۶ داوطلب دو مرحله واکسن خود را طب این مدت دریافت کردند و کار تزریق این مرحله به پایان رسیده است.

حسینی افزود: تا ۱۴ اسفند ماه آخرین نمونه خونگیری از داوطلبان انجام و نتایج نهایی فاز یک تست انسانی در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: تلاش ما این است که بتوانیم مجوز‌های مطالعه تلفیقی فاز دو و سه را امسال دریافت و کار را در نیمه‌ی دوم اسفند آغاز کنیم.

حسینی افزود: پروتکل‌های مراحل بعدی آماده شده و امیدواریم نتیجه‌ی کارشناسی سازمان غذا و دارو را سریع‌تر دریافت نماییم و تا اواخر اسفند ماه وارد مرحله دوم مطالعه بالینی شویم.

وی با اشاره به اینکه نتایج مرحله دوم این مطالعه در اردیبهشت ماه سال آینده نهایی می‌شود، گفت: در این زمان گزارش فاز دوم به سازمان غذا و دارو ارسال خواهد شد و ما فاز سوم را شروع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا تا اوایل خرداد ماه این واکسن وارد واکسیناسیون عمومی می‌شود، گفت: این کار به دو چیز مرتبط است، اولا در کار‌های تحقیقاتی به موفقیت کامل دست یابیم و همزمان، فرایند تولید انبوه این محصول که برنامه ریزی شده است، محقق شود.

بیشتر بخوانید: واکسن ایرانی «کووایران برکت» در صدر مقابله کنندگان با کرونای انگلیسی انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: واکسن ایرانی وواکسن کوو ایران برکت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد