Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور آمریکا با اشاره به برنامه هسته ایران، گفت: آماده تعامل دوباره در چارچوب ۱+۵ در خصوص برنامه هسته‌ای ایران هستیم

خبرگزاری میزان _ جو بایدن طی اظهاراتی در کنفرانس امنیتی مونیخ با بیان اینکه آمریکا به ائتلاف دو سوی آتلانتیک بازگشته است، اظهار کرد: آمریکا به ائتلاف ناتو متعهد بوده و اجازه این را نمی‌دهیم تا داعش به تجدید قوا بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه این کشور در حال بررسی وضعیت نیرو‌های خود در سراسر دنیا است، گفت: من دستور توقف خروج نیرو‌های آمریکا از آلمان را صادر کرده ام.

وی تاکید کرد: آمریکا به تعامل با متحدان اروپایی خود مصمم است.

بایدن در ادامه به پیمان ناتو اشاره کرد و گفت: دموکراسی می‌تواند پیروز شود و در حقیقت باید چنین شود.

رییس جمهور آمریکا افزود: حمله به یک طرف، حمله به همه است و آمریکا به ماده ۵ پیمان ناتو متعهد است، من پیش بینی می‌کنم که رقابت با چین سخت باشد، اما از این موضوع استقبال خواهم کرد.

وی در ادامه ضمن اتهام زنی به روسیه درباره تلاش به تضعیف نحوه حکمرانی آمریکا گفت: روسیه تلاش می‌کند تا نحوه حکمرانی آمریکا را تضعیف می‌کند.

رییس جمهور آمریکا افزود: از این رو من خواستار همکاری با متحدان اروپایی در جهت مقابله با اقدامات روسیه هستم.

بایدن با بیان اینکه چالش‌های ما با روسیه با چالش‌هایمان با چین کاملا متفاوت است، گفت: این موضوع واقعی است، همان قدر واقعی که باید با یکدیگر برای چالش درازمدت چین آماده شویم.

وی افزود: در رابطه با این موضوع مهم است که مقابل زورگویی اقتصادی چین بایستیم.

رییس جمهور آمریکا در ادامه به برنامه هسته ایران نیز اشاره کرد و گفت: این کشور آمادگی تعامل دوباره در چارچوب ۱+۵ در خصوص برنامه هسته‌ای ایران را دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران در سراسر خاورمیانه مقابله کنیم، گفت: آمریکا در این مسیر با شریکان اروپایی و سایر شریکانمان همکاری نزدیکی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه چهار سال گذشته، سال‌های دشواری بودند، افزود: اروپا و ایالات متحده آمریکا باید یکبار دیگر با اعتماد به هم رهبری امور را به دست بگیرند.

بایدن افزود: در حقیقت باید با کمک اتحادیه اروپا با چالش‌ها به مقابله بپردازیم و آینده‌ها را تضمین کنیم.

وی در این راستا تاکید کرد: من می‌دانم که می‌توانیم این امر را محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: آمریکا و برجام؛ تردید دولت بایدن در مورد بازگشت به برجام، عقب نشینی واشنگتن از برخی از مواضع ضد ایرانی

انتهای پیام/

برچسب ها: بایدن برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایدن برجام رییس جمهور آمریکا برنامه هسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی کم باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو در کرمان در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در بحث تقسیمات کشوری، موضوع تاسیس چندین استان جدید در کشور در دولت در حال نهایی شدن است، که این موضوع هم در مورد تهران و هم در مورد کرمان و احتمالا در مورد سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

حسینی در مورد تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در سال ١٤٠١ در جمع مردم جیرفت نیز اظهار داشت: موضوع تاسیس استان کرمان جنوبی از نظر دولت نهایی شده است و قرار شد لایحه آن با موضوع تقسیم استان‌ تهران با هم به مجلس ارائه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: موضوع تاسیس استان‌های جدید در دستور کار دولت است که بزودی بصورت یکجا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: لایحه تاسیس استان‌های جدید در کرمان و تهران بزودی و در آینده‌ای نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

دیگر خبرها

  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان