Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلانی ها پنجشنبه چندان جالبی را در بلگراد تجربه نکردند. 

زلاتان ابراهیموویچ در جریان دیدار میلان و ستاره سرخ بلگراد مورد فحاشی قرار گرفت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان شب گذشته در جریان دور رفت مرحاه یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل ستاره سرخ بلگراد قرار گرفت و به نتیجه 2-2 دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان ابراهیمووویچ تمام بازی را از روی نیمکت تماشا کرد اما شب بی حاشیه ای را نگذراند. ویدیویی که توسط یک روزنامه نگار در توئیتر منتشر شده، نشان می دهد عده ای از هواداران ستاره سرخ بلگراد که قرار هم نبود در استادیوم حضور داشته باشند، در حال فحاشی به زلاتان هستند و البته که ستاره سوئدی توجهی به آنها نمی کند (ژستی که در تصویر تیتر مشاهده می کنید مربوط به همان ویدیو است). این روزنامه نگار ادعا کرده کلماتی که در این ویدیو استفاده شده اند از بدترین و زننده ترین توهین های نژادی هستند که ناسیونالیست های صرب در مقابل بوسنیایی ها از آنها استفاده می کنند (پدر زلاتان بوسنیایی است).

اخبار داغ 

افشای نام پنج بازیکن استقلال که تهدید به فسخ قرارداد کردند لطف بزرگ پرسپولیس به محمود فکری! زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستاره سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم

17 سال پیش در چنین روزی و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2006/07، منچستریونایتد و میلان در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با گل زودهنگام کریستیانو رونالدو آغاز شد و سپس دو گل از کاکا، میلان را در انگلیس 2-1 پیش انداخت. در نیمه دوم اما حملات بیشتری از شیاطین سرخ شاهد بودیم و شاگردان سر الکس فرگوسن با دو گل وین رونی در دقایق 59 و 91 موفق به کسب پیروزی 3-2 مقابل میلان شدند.

دانلود (32.1MB)

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم