Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ۶۲۰۰ تست کرونا در خوزستان در روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در حاشیه نشست اضطراری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان اظهار کرد: بار مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته خوزستان زیاد است.

وی افزود: روز گذشته (۳۰ بهمن‌ماه) ۶۲۰۰ تست کرونا در خوزستان انجام شد که از این تعداد، حدود ۱۰۰۰ تست مثبت بوده است و ۱۱۰ بیمار نیز بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: دیگر موارد مثبت نیز به صورت سرپایی بودند و قرنطینه خانگی شدند.

وی افزود: تلاش برای بیماریابی و قطع زنجیره ادامه دارد اما بار مراجعه به مراکز درمانی خوزستان زیاد است.

بیشتر بخوانید: دبیر کل سازمان ملل: اولویت سال ۲۰۲۱ باید واکسیناسیون جهانی باشد شیر مادر کرونایی نوزاد را ایمن می‌کند معاون وزارت بهداشت: افزایش مجدد تخت‌های ICU در خوزستان / تست تمامی افراد عراقی در مرزها فوت2 کودک یک و ۹ ساله مبتلا به کرونا در خوزستان انتقال ویروس کرونا از طریق صحبت کردن فرد مبتلا / در مترو سکوت کنید لینک کوتاه: asriran.com/003EiS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح‌زاده بیان کرد: اقدامات و آمادگی لازم برای بروز حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه بر اثر بارش باران و یا وقوع سیلاب پیش‌بینی شده و درصورت نیاز اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت‌رسانی به مشترکین انجام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از آماده باش کامل برای پایداری ارتباطات مخابراتی در پی هشدار باران شدید و وقوع سیلاب احتمالی خبر داد.

فلاح‌زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان گفت: در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه‌های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی در استان با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب‌ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به بارش شدید باران در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان