Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:34:25 GMT

گهر زمین قهرمان لیگ وزنه برداری بزرگسالان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۶۱۷۶

گهر زمین قهرمان لیگ وزنه برداری بزرگسالان کشور شد

به گزارش ایرنا رقابت‌های فینال لیگ برتر وزنه برداری کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز ۲۸ بهمن تا یکم اسفندماه با حضور هفت تیم در رده سنی بزرگسالان و چهار تیم در رده سنی جوانان در اهواز برگزار شد.

در بخش بزرگسالان تیم های عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی، رعد پدافند، ملی حفاری، گهر زمین سیرجان، فولاد خوزستان و مناطق نفتخیز جنوب و در بخش جوانان تیم های مناطق نفتخیز جنوب، مس رفسنجان، عقاب نیروز هوایی و نیروی زمینی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان پیکارهای رده سنی بزرگسالان تیم گهر زمین با یک هزار و ۵۳۲ امتیاز اول شد همچنین تیم های ملی حفاری و فولاد خوزستان به ترتیب با یک هزار و ۴۹۲ و یک هزار و ۴۷۶ امتیاز مقام های دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

همچنین در پایان رقابت های جوانان تیم عقاب نیروی هوایی با یک هزار و ۵۰۳ قهرمان شد همچنین تیم های مناطق نفتخیز جنوب و مس رفسنجان به ترتیب با یک هزار و ۴۶۲ و یک هزار و ۴۳۵ امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان حسن گلپرور از باشگاه ملی‌حفاری با رکورد ۱۰۲ کیلوگرم یکضرب، ۱۲۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۲۴ کیلوگرم اول شد همچنین پیمان دهقانی از باشگاه گهرزمین با رکورد ۸۹ کیلوگرم یکضرب، ۱۲۳ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۱۲ کیلوگرم دوم و محمد اصغرنژاد از باشگاه ملی حفاری  با رکورد ۹۸ کیلوگرم یکضرب، ۱۱۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۰۹ کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.

در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان حسین رضوی از باشگاه عقاب با رکورد ۸۶ کیلوگرم یکضرب،  ۱۰۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۸۸ کیلوگرم اول شد همچنین متین محمدی باغچله از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۸۵ کیلوگرم یکضرب، ۱۰۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۸۶ کیلوگرم دوم و محمدمهدی ستوده از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۸۴ کیلوگرم یکضرب،  ۱۰۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۸۴ کیلوگرم مقام سوم را به دست آورد.

در دسته ۶۱ کیلوگرم بزرگسالان مجید عسگری از باشگاه گهرزمین با رکورد ۱۱۵ کیلوگرم یکضرب، ۱۴۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۶۰ کیلوگرم اول شد همچنین نیما امینی‌پور از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۰۲ کیلوگرم یکضرب، ۱۲۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۲۳ کیلوگرم عنوان دوم و حسین رستمی از باشگاه  نیروی زمینی با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم یکضرب، ۱۱۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۲۰ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۶۱ کیلوگرم جوانان نیما امینی‌پور از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۰۲ کیلوگرم یکضرب،  ۱۲۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۲۳ کیلوگرم اول شد همچنین حسین رستمی از باشگاه عقاب با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم یکضرب، ۱۱۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۲۰ کیلوگرم مقام دوم و متین رحمان‌پناه از باشگاه مس رفسنجان با رکورد  ۱۰۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۱۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۱۶ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۶۷ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان جابر بهروزی از باشگاه گهرزمین با رکورد ۱۳۸ کیلوگرم یکضرب، ۱۶۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۹۹ کیلوگرم اول شد همچنین حافظ قشقایی از باشگاه فولاد با رکورد ۱۳۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۶۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۹۱ کیلوگرم دوم و محمد محمدی از باشگاه فولاد با رکورد ۱۲۶ کیلوگرن یکضرب، ۱۴۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۷۰ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۶۷ کیلوگرم رده سنی جوانان حسین نجفی از باشگاه عقاب با رکورد ۱۲۷ کیلوگرم یکضرب، ۱۵۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۷۷ کیلوگرم اول شد همچنین امیرحسین حسین‌زاده از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب  با رکورد  ۱۰۵ کیلوگرم یکضرب،  ۱۴۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۴۵ کیلوگرم عنوان دوم و رضا خلیف از باشگاه نیروی زمینی با رکورد ۱۰۶ کیلوگرم یکضرب، ۱۲۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۲۲۷ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۷۳ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان میرمصطفی جوادی از باشگاه گهرزمین با رکورد ۱۴۸ کیلوگرم یکضرب، ۱۹۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۳۹ کیلوگرم اول شد. همچنین روح‌الله بیرانوند از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۴۰کیلوگرم یک ضرب،  ۱۷۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۱۰ کیلوگرم دوم و رضا قاسمی از باشگاه عقاب با رکورد  ۱۳۷ کیلوگرم یکضرب، ۱۷۱کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۰۸ کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.

در دسته ۷۳ کیلوگرم رده سنی جوانان پوریا اکبری از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد  ۱۳۳ کیلوگرم یکضرب، ۱۵۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۸۵ کیلوگرم اول شد همچنین سپنتا حاکم‌زاده از باشگاه نیروی زمینی با رکورد ۱۳۲ کیلوگرم یکضرب، ۱۵۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۸۳ کیلوگرم مقام دوم  و محمدجواد احمدی‌پور از باشگاه  مس‌ رفسنجان با رکورد  ۱۰۲ کیلوگرم یکضرب، ۱۳۷ کیلوگرم دوضرب  و مجموع ۲۳۹ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۸۱ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان حسین سلطانی از باشگاه فولاد با رکورد ۱۶۰ کیلوگرم یکضرب،  ۱۸۶ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۶ کیلوگرم اول شد همچنین مرتضی بیگلری از باشگاه ملی حفاری با رکورد  ۱۴۳ یکضرب  ۱۸۵ دوضرب و مجموع  ۳۲۸ کیلوگرم دوم و  محمد نیری از باشگاه گهر زمین  با رکورد ۱۴۴ کیلوگرم یکضرب،  ۱۸۰ کیلوگرم دوضرب  و مجموع ۳۲۴ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۸۱ کیلوگرم جوانان سیدداوود موسوی از باشگاه  عقاب با رکورد ۱۳۴ کیلوگرم یکضرب ،  ۱۶۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۲ کیلوگرم اول شد. عبدالله بیرالوند از باشگاه  مس رفسنجان با رکورد  ۱۴۰ کیلوگرم یکضرب،  ۱۶۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۱ کیلوگرم دوم و صاحب بدیعی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۲۳ کیلوگرم یکضرب، ۱۵۵ کیلوگرم دوضرب  و مجموع ۲۷۸ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۸۹ کیلوگرم بزرگسالان علی میری از باشگاه ملی حفاری با رکورد  ۱۶۰ کیلوگرم یکضرب،  ۲۰۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۵ کیلوگرم اول شد همچنین محمد زارعی از باشگاه گهر زمین با رکورد ۱۶۸ کیلوگرم یکضرب،  ۱۹۴ کیلوگرم دوضرب  و مجموع ۳۶۲ کیلوگرم مقام دوم و صالح چراغی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۷ کیلوگرم یکضرب،  ۱۹۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۲ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۸۹ کیلوگرم جوانان محمدمهدی حیاتی از باشگاه عقاب با رکورد  ۱۵۱ کیلوگرم یکضرب،  ۱۸۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۳۱ کیلوگرم اول شد همچنین علی کشتکار از باشگاه مس رفسنجان با رکورد  ۱۳۳ کیلوگرم یکضرب،  ۱۷۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۳ کیلوگرم مقام دوم و سینا عبدالحسین‌زاده از باشگاه عقاب با رکورد ۱۳۸ کیلوگرم یکضرب،  ۱۵۱ کیلوگرم دوضرب  و مجموع  ۲۸۹ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۹۶ کیلوگرم کیانوش رستمی از باشگاه گهر زمین با رکورد ۱۶۷ کیلوگرم یک ضرب، ۲۰۳ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۰ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت. همچنین رضا دهدار از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۶ کیلوگرم یکضرب،  ۲۰۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۸ کیلوگرم دوم و سپهر مردانی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۵۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۹۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۱ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۹۶ کیلوگرم جوانان سپهر مردانی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۵۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۹۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۱ کیلوگرم اول شد همچنین حسین بیرانوند از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۱۵۲ کیلوگرم یکضرب، ۱۸۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۰ کیلوگرم مقام دوم و محمدجواد حصایی از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۴۱ کیلوگرم یکضرب، ۱۷۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۱۵ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم بزرگسالان رسول معتمدی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۷۵ کیلوگرم یکضرب، ۲۲۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۹۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کرد همچنین عارف خاکی از باشگاه پدافند با رکورد ۱۶۴ کیلوگرم یکضرب، ۲۱۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم مقام دوم و امیر حقوقی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۵ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۷۰ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم جوانان نیز حسن عمادی از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۱۴۶ کیلوگرم یکضرب،  ۱۶۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۳۱۴ کیلوگرم اول شد همچنین علیرضا جباری از باشگاه عقاب با رکورد  ۱۴۰ کلوگرم یکضرب،  ۱۶۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۴ کیلوگرم مقام دوم و آریا پایدار از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد  ۱۳۳ کیلوگرم یکضرب،  ۱۶۹ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۰۲ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۹ کیلوگرم بزرگسالان کیا قدمی از باشگاه گهرزمین با رکورد ۱۷۱ کیلوگرم یکضرب، ۲۳۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۴۰۷ کیلوگرم اول شد همچنین علی هاشمی از باشگاه فولاد با رکورد ۱۷۸ کیلوگرم یکضرب، ۲۱۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۸۹ کیلوگرم دوم و علیرضا سلیمانی از باشگاه گهرزمین با رکورد ۱۶۰ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۱ کیلوگرم سوم شد.

در دستا ۱۰۹ کیلوگرم جوانان ابوالفضل خاکپور از باشگاه عقاب با رکورد ۱۲۷ کیلوگرم یکضرب،  ۱۸۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۱۱ کیلوگرم اول شد همچنین فرید قنبری از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۴۵ یکضرب،  ۱۶۵ دوضرب و مجموع ۳۱۰ کیلوگرم دوم و حسین رنجبر از باشگاه نیروی زمینی با رکورد ۱۲۷ یکضرب، ۱۴۰ دوضرب  و مجموع ۲۶۷ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم بزرگسالان علی داوودی از باشگاه فولاد با رکورد ۲۰۱ یکضرب، ۲۵۰ دوضرب و مجموع ۴۵۱ کیلوگرم اول شد همچنین  محسن بهرام‌زاده از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۸۵ یکضرب،  ۲۲۲ دوضرب  و مجموع ۴۰۷ کیلوگرم دوم و رضا روحی از باشگاه فولاد با رکورد ۱۸۰ یکضرب، ۲۲۱ دوضرب و مجموع ۴۰۱ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم جوانان علیرضا زندی از باشگاه مس رفسنجان  با رکورد  ۱۵۲ یکضرب،  ۱۹۱ دوضرب و مجموع ۳۴۳ کیلوگرم اول شد همچنین علیرضا اسفندیاری از باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با رکورد ۱۶۱ یکضرب،  ۱۸۱ دوضرب و مجموع ۳۴۲ کیلوگرم مقام دوم و فرید فتاحی از باشگاه نیروی زمینی با رکورد ۱۵۰ یکضرب، ۱۸۰ دوضرب و مجموع ۳۳۰ کیلوگرم سوم شد.

این رقابت ها که حکم انتخابی تیم ملی را داشت. سرمربی و مربی تیم ملی بزرگسالان و جوانان از نزدیک نظاره گر این مسابقات بودند.

برچسب‌ها وزنه برداری خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری خوزستان اهواز وزنه برداری خوزستان اهواز اخبار کنکور کیلوگرم رده سنی بزرگسالان باشگاه فولاد با رکورد کیلوگرم دوضرب و مجموع کیلوگرم بزرگسالان کیلوگرم مقام دوم کیلوگرم جوانان رده سنی جوانان کیلوگرم سوم شد زاده از باشگاه کیلوگرم عنوان کیلوگرم دوم زمین با رکورد باشگاه گهر ۱۶۰ کیلوگرم ۱۵۱ کیلوگرم یک هزار ۱۱۵ کیلوگرم دوم و محمد گهر زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

تیم ایران با کسب ۲۵۰ و بیشترین امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شد؛ تیم‌های ارمنستان ۱۱۵ امتیاز و سوریه ۱۰ امتیاز و عراق ۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی

۶۰ کیلوگرم: ۱- پویا ناصرپور ۲- سجاد عباس پور ۳- علی احمدی وفا و علی نوربخش ۵- محمد اسدین (سوریه) و کامران عبدولی ۷- محمدجواد ابوطالبی ۸- حسین جاویدی ۹- سورن آقاجانیان (ارمنستان) ۱۰- رابرت کاراپتیان (ارمنستان)

۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند

۶۷ کیلوگرم: ۱- حجت رضایی ۲- امیرمحمد یارمحمدزئی ۳- هایک ملیکیان (ارمنستان) و امید حامدی ۵- آرمین محب ثابت و غلامرضا عبدولی ۷- علی شیرزاد ۸- محمد اسکندری ۹- حسین اسفندیاری ۱۰- روبن میرانیان (ارمنستان)

۷۲ کیلوگرم: ۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور

۷۷ کیلوگرم: ۱- غلامرضا فرخی ۲- علیرضا عبدولی ۳- سید محمد عربی و عارف حبیب الهی ۵- محمدرضا حجامی و احمد نجفی ۷- امیرمحمد صمدی ۸- محمدحسن حسینی ۹- حیدر یوسف جبار ۱۰- مسعود کاووسی

۸۲ کیلوگرم: ۱- اشکان سعادتی فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی

۸۷ کیلوگرم: ۱- محمدحسین محمودی ۲- بهروز هدایت ۳- ابوالفضل پایدار و آرشام بهرام زاده ۵- علی کبیری و محمدهادی صیدی ۷- نریمان مهمدی ۸- ابوالفضل سپهوند ۹- اشکان عبدولی ۱۰- حسین کلیوند

۹۷ کیلوگرم: ۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- محمدسروش رنجبر ۲- رازمیک کوردیان (ارمنستان) ۳- آلبرت واردانیان (ارمنستان) و مهرداد کلیوند ۵- امیرحسین کریمی و سید ابوالفضل میرزاده ۷- ابوافضل فتحی تزنگی ۸- امید محمودی ۹- مهدی حسین پور ۱۰- علیرضا حسنوند

کد خبر 6089327

دیگر خبرها

  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم