Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بهداد سلیمی روز جمعه در حاشیه مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لیگ برتر امسال در بالاترین سطح ممکن برگزار شد و در برخی اوزان شاهد رقابت حساسی بین وزنه برداران بودیم  و امسال تیم‌های خوبی در لیگ برتر سرمایه گذاری کردند که این موضوع به زیبایی رقابت ها کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: باشگاه گهر زمین امکانات بسیار خوبی را در اختیار وزنه‌برداران تیم قرار داد همچنین یک اردو در سطح بسیار بالایی برگزاری کردیم که این موضوع در موفقیت ما اثرگذار بود اگرچه برخی از وزنه‌برداران ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

سلیمی با بیان اینکه در مرحله فینال، رقابت اصلی بین تیم های ملی حفاری، فولاد خوزستان و گهر زمین سیرجان بود و این سه تیم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند گفت: خوشبختانه بچه های ما به خوبی عمل کرده و رکوردهای خوبی ثبت کردند که در نهایت توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات لیگ برتر بسیار خوب بود و باعث ایجاد انگیزه در بین وزنه برداران شد افزود:  خوشبختانه با تدابیر فدراسیون و تلاش شبانه روزی هیات وزنه برداری خوزستان که جا دارد از آنها تشکر کنم، این دوره از مسابقات به بهترین شکل برگزار شد. 

سرمربی تیم گهر زمین گفت: در این فصل برخلاف سال های گذشته شاهد حضور سه تیم قدرتمند بودیم و وزنه بردار سرشناس در این تیم ها پخش شده بودند که کار را برای هر سه تیم سخت کرده بود اما خوشبختانه بچه های ما اشتباه کمتری داشته و توانستیم به مقام اول برسیم.

وی افزود: وزنه برداران جوان و با استعداد خوبی در کشور داریم که باید روی آنها سرمایه‌گذاری شود تا موفق شوند، معتقدم باید به جوانان بیشتر میدان داد و از آنها حمایت بیشتری کرد تا پرچم ایران را میادین مختلف به اهتزاز درآورند. برگزاری مسابقات لیگ برتر در رده سنی جوانان همواره در شناسایی استعدادهای درخشان بسیار تاثیرگذار بوده و به پیشرفت وزنه برداری کشور کمک می کند.

سلیمی بیان کرد: خوشحالم که لیگ امسال با پوشش رسانه ای خوبی همراه بود و امیدواریم این حرکت موجب شود تا از سال آینده شاهد حضور تیم های بیشتری در مسابقات لیگ باشیم. قطعا با اهمیت دادن به امر استعدادیابی و میدان دادن به وزنه برداران جوان می توان شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان باشیم.

در پایان رقابت های لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان کشور تیم گهرزمین به مقام قهرمانی رسید همچنین تیم های ملی حفاری و فولاد عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

برچسب‌ها وزنه برداری خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری خوزستان اهواز وزنه برداری خوزستان اهواز اخبار کنکور وزنه برداران وزنه برداری مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901803

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است