Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:16:53 GMT

۳ نفر در تیراندازی فرد ناشناس در لبنان زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۶۴۴۲

۳ نفر در تیراندازی فرد ناشناس در لبنان زخمی شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های لبنان از وقوع تیراندازی در شهر طرابلس و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور خبر دادند.

خبرگزاری رسمی لبنان جمعه‌شب گزارش داد که یک فرد ناشناس با یک سلاح کلت به سمت تعدادی از جوانان در بازار سبزه فروشان این شهر شلیک کرده و سه تن از آن‌ها را زخمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زخمی‌های این حادثه برای مداوا به بیمارستان طرابلس منتقل شده‌اند و گفته می‌شود که نیروهای امنیتی در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات در این باره را آغاز کرده‌اند.

شهر طرابلس یکی از شهرهایی است که یک سال گذشته جرقه‌های اعتراض در این شهر بارها زده شد و باعث درگیری شدید بین‌ معترضان و نیروهای امنیتی شده است.

انتهای پیام/.                                                        

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی طرابلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال وقوع تیراندازی در کارولینای شمالی در هنگام ابلاغ و اجرای حکم جلب، چهار نیروی پلیس کشته شدند.

معاونت پلیس شهر شالوت که تیراندازی در حوزه آن رخ داده است، اعلام کرد که ماموران مقابل منزل یک مجرم فراری، در حال ابلاغ حکم جلب بودند که این فرد به روی نیروهای پلیس آتش گشود. به گفته پلیس، متهم نیز در جریان تیراندازی کشته شد و دو مظنون دیگر دخیل در این تیراندازی بازداشت شدند.

‌کاخ سفید اعلام کرد که گزارش این تیراندازی مرگبار به اطلاع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا رسیده و او متعاقباً با «روی کوپر» فرماندار کارولینای شمالی صحبت کرده است.

بایدن در واکنش به این تیراندازی، خواستار تشدید تدابیر در راستای مبارزه با خشونت با سلاح گرم در آمریکا شد.

کد خبر 6092789

دیگر خبرها

  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق