Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@02:15:15 GMT

سرمربی سپیدرود از سمتش استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۶۵۶۶

سرمربی سپیدرود از سمتش استعفا داد

سرمربی سپیدرود پس از شکست خانگی در هفته نهم رقابت های دسته دوم مقابل شهرداری همدان، استعفا داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته دهم رقابت های دسته دوم فوتبال ایران، روز گذشته تیم های سپیدرود و شهرداری همدان در رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری تیم مهمان به پایان رسید. پس از پایان این بازی، سهیل حق شناس سرمربی سپیدرود رشت با عنوان اینکه تیم سپیدرود نیاز به یک شوک روانی دارد از سرمربیگری این تیم استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: نمی خواهم با اخراج من بار مالی برای باشگاه به وجود بیاید و من دست مدیریت باشگاه را با این استعفا باز می گذارم و اگر در این مقطع کسی می تواند به سپیدرود کمک کند باید به میدان بیایید و من فکر می کنم که با رفتن من شوک مثبتی به تیم وارد شود.

حق شناس گفت: سپیدرود مشکلات خاص خودش را دارد اما مجموعه خوبی کنار هم جمع شده اند و هر کسی بیاید از حضور در سپیدرود لذت می برد و با توجه به شکست اغلب مدعیان صعود، سپیدرود شانس خوبی برای صعود دارد.

سرمربی مستعفی سپیدرود با تشکر از هواداران سپیدرود گفت: بازیکنان سپیدرود به عشق هواداران کنار این تیم هستند و از هواداران سپیدرود درخواست کرد که با حمایت از تیم سپیدرود کمک کنند تا این تیم با روحیه بالا به جایگاه خود در سطح نخست فوتبال ایران بازگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال سپیدرود رشت سهیل حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

آفتاب‌‌نیوز :

 به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: «واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آن‌ها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

جواد نکونام در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!