Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@12:07:01 GMT

شرط IOC برای حضور روسیه در المپیک

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۶۷۹۱

شرط IOC برای حضور روسیه در المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، ورزشکاران روسی که در المپیک توکیو و زمستانی ۲۰۲۲ پکن شرکت می‌کنند، با استفاده از برند ROC مخفف کمیته المپیک روسیه در مسابقات حضور خواهند داشت.
کمیته بین المللی المپیک (IOC) روز جمعه شرایطی را توصیف کرد که ورزشکاران روسی باید در هنگام رقابت در بازی‌های تابستانی و زمستانی پیش رو آن رعایت کنند چرا که این کشور به دلیل دوپینگ با محرومیت ۲ ساله روبه‌روست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزشکارانی که قرار است در المپیک توکیو و پکن شرکت کنند، اجازه ندارند با پرچم روسیه در مسابقات حاضر شوند.
در مقابل IOC روز جمعه اعلام کرد که ورزشکاران باید توسط کمیته المپیک روسیه و با نام ROC در مسابقات شرکت کنند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه دوپینگ المپیک المپیک توکیو کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: چالش‌های پیش‌روی ما بحث تامین وسایل و استعدادیابی است که استعدادیابی ما گسترده‌تر از سال گذشته به کمک مدیریت آموزش و پرورش اصفهان در حال انجام است.

محسن ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اهداف هیئت شمشیربازی اصفهان اظهار کرد: هدف ما در بحث استعدادیابی، المپیاد و مسابقات قهرمانی کشور بود که به‌طور تقریبی حدود ۹۰ درصد از آنها محقق شد. در المپیاد در بخش بانوان قهرمان کشور شدیم، در بخش آقایانی قهرمانی کسب کردیم و در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان بانوان نیز قهرمان شدیم و در نهایت در رده‌بندی فدراسیون در رده دوم کشور ایستادیم.

وی افزود: ما در بحث سخت‌افزاری مشکلات زیادی داریم، برای مثال تهیه برای تهیه تجهیزات، چرا که حدود ۹۰ درصد از این وسایل از خارج از کشور تهیه می‌شود. مباحث افزایش قیمت برحسب دلار، واردات این وسایل و دیگر مشکلات وجود دارد که در این چندسال گذشته ورزشکاران مشکلات بسیاری داشتند.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان بیان کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی که رئیس هیئت انجام داد امیدواریم این مشکلات حل شود، اما ما اجازه ندادیم ورزشکاران در بحث تهیه تجهیزات به مشکل بخورند و هر زمانی وسیله‌ای را احتیاج داشتند، آن را تهیه کردیم و در اختیارشان قرار دادیم.

وی عنوان کرد: در کشور به‌طور غالب اول یا دوم هستیم و در سال جاری نیز با رویکرد استعدادیابی و افزایش نفرات شمشیربازی در این رشته سعی می‌کنیم تعداد بازیکنان فعال در این رشته را در اصفهان بالا ببریم و به‌طور قطع رو به جلو حرکت می‌کنیم. هدف اول ما افزایش تعداد ورزشکاران چرا که در این چند سال اخیر تعداد آنها ثابت بوده است.

ستاری تصریح کرد: زمانی که تعداد افرادی را در این رشته بیافزاییم با کمبود مکان مواجه خواهیم بود و سعی در تهیه مکانی مناسب برای تمرینات داریم تا به عموم مردم دسترسی داشته باشد. اکنون تنها سالن تمرینی ما در آکادمی خصوصی سرهنگ‌پور است و سعی بر اضافه کردن یک الی دو سالن دیگر در سطح شهر داریم تا مشکل دسترسی برخی از خانواده‌ها به سالن‌های تمرینی رفع شود.

وی افزود: مسابقات المپیاد کشوری را پیش‌رو داریم که امیدواریم در این زمینه موفق باشیم، بحث اعزام‌های ورزشکاران‌مان در دستور کار قرار دارد تا با اعزام بیشتر آنها به مسابقات بین‌المللی همانند سال گذشته، به کسب تجربه آنها کمک کنیم؛ به آموزش مربیان‌مان کمک خواهیم کرد. آیسان قمصری با کمک هیئت و فدراسیون به دوره‌های آموزش مجارستان اعزام کردیم که امیدواریم بتوانیم دیگر مربیان‌مان را هم به این مسابقات اعزام کنیم تا در زمینه ارتقای سطح دانش مربیان و داوران‌مان کمک کنیم.

وی تشریح کرد: چالش‌های پیش‌روی ما بحث تأمین وسایل و استعدادیابی است که استعدادیابی ما گسترده‌تر از سال گذشته به کمک مدیریت آموزش و پرورش اصفهان این کار را انجام دهیم و وسایل را نیز تهیه کنیم تا ورزشکاران ما دغدغه تهیه وسایل را نداشته باشند و بهتر و بیشتر به توسعه ورزششان بپردازند.

کد خبر 751014

دیگر خبرها

  • هروی: برگزاری مراسم تجلیل باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شد
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!