Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۲ اسفند ماه به بیان مسائلی همچون پایه پولی ۱۹ درصد افزایش یافت، کوچ سوداگران از بازارهای موازی، کسری بودجه پابرجا ماند، موج محرومیت بر سواحل ایران، می پردازد.

همچنین کاهش مالیات کسبه و تولیدکنندگان، حرکت نقدینگی از بورس به بیت کوین، افزایش سرعت بازگشت ارز حاصل از صادرات، تیشه به ریشه بخش خصوصی نزنیم، لغو بازگشت تحریم ها علیه ایران، از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های اقتصادی امروز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی ۲ اسفند ماه به شرح زیر است:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مالیات بخش خصوصی نقدینگی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم

به گزارش خبرآنلاین رسانه‌های منتقد دولت در اقدامی هماهنگ و شاید برنامه‌ریزی شده، القای ترس در جامعه و تاریک نشان دادن آینده را در دستورکار خود قرار داده‌اند.

روزنامه دولتی ایران با این مقدمه نوشت: این برنامه با محوریت مسائل اقتصادی دنبال می‌شود و طی آن، این رسانه‌ها در مصاحبه با کارشناسان جعلی و بعضی اقتصاد خوانده‌ها، سعی دارند تصویر ترسناکی از آینده ایران ترسیم کنند.

به نوشته روزنامه ایران، روز گذشته «خبرآنلاین» در گفت‌وگو با یک اقتصاددان، از احتمال شکسته شدن رکورد تورمی سال ۷۴ سخن گفته و ادعا کرد که چشم‌انداز روشن از کاهش تورم برای سال‌های ۱۴۰۳ و بعد فعلاً مشاهده نمی‌شود. این اظهارات و القای ترس، یأس و ناامیدی درحالی است که پس از عملیات «وعده صادق» نیز تلاش‌های مشابهی برای تحت تأثیرقراردادن بازارها و نیز تضعیف تیم اقتصادی کابینه مشاهده شد، آن هم در شرایطی که بازار تحت کنترل بوده و عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی نیز سبب ارتقای جهانی جایگاه سیاسی و دفاعی ایران شده بود.

اکنون به نظر می‌رسد سناریوی مورد اشاره، یعنی القای ترس و ناامیدی نسبت به آینده همچنان در دستورکار برخی محافل قرار دارد؛ محافلی که یا نمی‌توانند یا نمی‌خواهند تاب‌آوری و شکست تحریم‌ها را به عینه دیده و به جامعه یا حتی دشمنان سیگنال‌های مبتنی بر ضعف را ارسال کنند. کسی منکر وجود ضعف و کاستی در حوزه اقتصادی نیست، اما درحالی که التهاب‌ها و سوءمدیریت‌های دولت قبل، جای خود را به کار انقلابی برای مدیریت اقتصاد داده است، چنین تحرکاتی که مغایر امنیت ملی است محل سؤال است.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903294

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!