Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم دهنوی اعتقاد دارد مدیران فدراسیون فوتبال در سال های اخیر عملکرد ضعیفی داشته اند و انتخاب یک مدیر از دل جامعه فوتبال می تواند برای حل شدن مشکلات فوتبال ایران مفید باشد و امیدوار است به اهالی فوتبال اجازه داده شود تا خودشان برای فوتبال تصمیم گیری کنند.

قاسم دهنوی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد فدراسیون فوتبال در سال های اخیر و انتخابات پیش روی این فدراسیون اظهار کرد: اگر فدراسیون خوب عمل می کرد وضعیت زیرساخت ها، باشگاه ها و به طور کلی فوتبال ما اینگونه نبود و به نظرم چه در دوره قبل و چه در دوره آقای کفاشیان عملکرد ضعیفی را از مدیران فوتبال شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون مدیران فوتبالی نیستند نمی توانند خوب مدیریت کنند و دلشان برای فوتبال نمی‌سوزد. اگر در کشور هر کسی در جایگاه درستی باشد می‌توانیم پیشرفت کنیم اما متاسفانه چنین چیزی را در فوتبال نمی بینیم.

دهنوی در خصوص علی کریمی و احتمال انتخاب شدن او به عنوان رئیس فدراسیون گفت: علی کریمی شناخت خوبی از زیر ساخت ها، کیفیت توپ و زمین و به طور کلی فوتبال دارد همینطور او و مهدی مهدوی کیا در سطح جهانی اعتبار زیادی دارند و می توانند در همه زمینه ها باعث پیشرفت فوتبال ایران شوند. او سابقه مدیریتی ندارد اما در سال های اخیر شاهد بودیم که افرادی که سابقه مدیریت داشتند هم نتوانستند مشکلات فوتبال را حل کنند. علی کریمی می تواند با استفاده از مشاوران با تجربه و پیشکسوت، کم تجربگی خودش را جبران کند. به نظرم او می تواند برای پیشرفت تیم ملی و حتی مشکلات مالی فدراسون مفید باشد اما بعید می دانم یک مدیر از دل جامعه فوتبال به ریاست فدراسیون برسد چون زد و بندهای زیادی اتفاق می افتد و خیلی از مدیران فعلی می دانند اگر یک فوتبالی مدیر شود دیگر جایگاهی نخواهند داشت اما امیدوارم حداقل برای یک بار این شانس را به اهالی فوتبال بدهند که خودشان برای فوتبال تصمیم گیری کنند.

او با اشاره به مشکلات فوتبال پایه گفت: متاسفانه توجهی به فوتبال پایه نمی شود. تیم های پایه بیشتر محلی برای درآمدزایی شده اند و هر کس پول داشته باشد می تواند در تیم های شناخته شده یا کمتر شناخته شده بازی کند و حتی بسیاری از تیم ها اصلا تیم پایه ندارند. تیم های پایه اهمیت بسیار زیادی دارند، اگر تیم های پایه خوب و درستی داشته باشیم می‌توانیم شاهد بالا رفتن سطح تیم ملی و فوتبال کشور باشیم. فکر می کنم مهدی مهدوی کیا خیلی می تواند به فوتبال پایه کمک کند. به هر حال او سال ها در خارج از ایران بازی کرده و تجربه خوبی در این زمینه دارد و زوایای مختلف فوتبال را می شناسد.

قاسم دهنوی در پایان به مشکلات مالی فدراسیون اشاره کرد و گفت: علی کریمی اسم بزرگی دارد و می تواند در بخش جذب سرمایه و بازاریابی کمک بزرگی کند و عملکرد خوبی داشته باشد. افرادی که در سال های اخیر در جایگاه مدیریت فدراسیون فوتبال بودند نتوانستند در زمینه مالی قوی عمل کنند یا فقط برای خودشان کار کردند. درآمد از اسپانسر و حق پخش ها برای فوتبال مهم است و باعث پیشرفت باشگاه ها و تیم ملی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال علي كريمي سال های اخیر برای فوتبال قاسم دهنوی علی کریمی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد

از فصل آینده بیننده‌های تلویزیونی و هواداران داخل ورزشگاه مستقیما با صدای داور در جریان علت تغییر تصمیم او قرار می‌گیرند. 

طرفداری | با تلاش هاوارد وب، ایده اعلام علت تغییر تصمیم داوران بازی به صورت رسمی در ورزشگاه اعلام می‌شود. 

به گزارش ESPN؛ در تلاشی برای بهبود ارتباط با هواداران، هاوارد وب، رئیس کمیته داوان لیگ برتر، اعلام کرده است که داوران به زودی می‌توانند پس از مراجعه به مانیتور VAR، دلایل تغییر تصمیمات خود را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی اعلام کنند. توضیحات فقط در مواقعی ارائه می‌شود که داور به مانیتور کنار زمین مراجعه کند و شامل بررسی‌های VAR که منجر به تغییر تصمیم داور در زمین نمی‌شوند، نخواهد بود. وب امیدوار است این اقدام به هواداران در درک روند VAR کمک کند و شفافیت بیشتری را به همراه داشته باشد. IFAB که قوانین فوتبال را تعیین می‌کند، سال گذشته یک دوره آزمایشی 12 ماهه موفق را در تورنمنت‌های بین‌المللی، از جمله جام جهانی زنان، آغاز کرد و در نوامبر آن را به قوانین فوتبال اضافه کرد تا به تمام لیگ‌ها اجازه دهد از این روش استفاده کنند.

پخش زنده صدای داور پس از بررسی VAR برای حاضرین در ورزشگاه در جام باشگاه های جهان / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود