Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرعامل جمعیت هلال احمر کاشان از واژگونی یک دستگاه خودرو در محور امیرکبیر کاشان با سه شته و هشت زخمی خبر داد.

سیدمنصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو در محور امیرکبیر کاشان اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه عوامل اورژانس و هلال احمر کاشان سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به بررسی ابعاد حادثه افزود: با بررسی صحنه تصادف مشخص شد متأسفانه سه نفر از سرنشینان این خودرو بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از این تصادف جان خود را از دست دادند و هشت مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه علت حادثه توسط عامل پلیس راهور کاشان در دست بررسی است، ابراز داشت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی راننده و سرنشینان است و بر همین اساس تأکید می‌شود تا رانندگان از سرعت مطمئنه تجاوز نکنند.

وی با بیان اینکه عوامل هلال احمر شهرستان کاشان با اعزام به محل حادثه ایمن سازی و آزادسازی مصدومان حادثه واژگونی خودرو را انجام دادند، گفت: از مصدومان ارسالی به مراکز درمانی دو مصدوم با اوضاع وخیم اعزام شدند و دو مصدوم از هشت مصدوم نیز در محل حادثه مداوا شدند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین