Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@12:34:46 GMT

پدرام شریفی: خون ما رنگین‌تر نیست!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۷۱۲۶

پدرام شریفی: خون ما رنگین‌تر نیست!

انتشار نامه روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و درخواست قرار دادن هنرمندان در اولویت برای تزریق واکسن کرونا واکنش برخی بازیگران را به همراه داشته است.

به گزارش برنا، انتشار نامه روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و درخواست قراردادن برنامه‌سازان هنری در کنار کادر درمان برای دریافت واکسن کرونا با واکنش‌های زیادی طی ساعات گذشته مواجه شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرام شریفی درباره این نامه نوشت: «..در کنار ما که در شرایط بسیار پرخطر مشغول کار هستیم، بسیار انسان های دیگر در این سرزمین، همانند ما و همکاران ما (در همه ی گروه های درگیر تولید فیلم و سریال) در حال کسب درآمد برای گذران زندگی خود هستند. ممنون که متوجه شرایط سخت ما در هنگام تولید یک فیلم هستید (که بدون ماسک مجبور به ایفای نقش خود هستیم) اما خون ما رنگین تر از آن آدمی نیست که مجبور است با مترو به سر کار خود برود، مجبور است سوار تاکسی شود وامیدوار باشد که کنار دستی او کرونا نداشته باشد.من به آن سربازی فکر میکنم که در خوابگاه می‌خوابد و مجبور است دو سال در این شرایط خدمت کند.من از توجه شما متشکرم اما ترجیح میدهم از شما درخواست کنم تا شرایط واکسن زدن را برای همه ی مردم به همان اولویتی که در جهان برقرار است انجام دهید»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظام پزشکی پدرام شریفی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی بیان کرد: در ساعت ۰۶:۵۰ صبح پنجشنبه در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق لاین تندرو به کندرو قبل از جهاد، دو دستگاه کامیونت ایسوزو با یکدیگر برخورد می‌کنند.

وی گفت: در این حادثه یکی از کامیونت‌ها واژگون و ۲ نفر مصدوم می‌شوند.

سرهنگ شریفی اذعان داشت: به همین خاطر در این مقطع شاهد بار ترافیکی بودیم که با حضور تیم‌های پلیس بزرگراه ترافیک روان سازی و کامیونت واژگون شده توسط جرثقیل سنگین به محل ایمن منتقل شد.

وی از رانندگان خودروهای سنگین خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

کد خبر 6094858

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد