Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از حدود یک ماه پیش تا اکنون تیم گرفتار شده در بحران ذوب‌آهن، دست‌خوش تغییرات مختلف شده است.

آغاز خانه تکانی در ذوب‌آهن

اولین قسمت از تغییرات ذوب‌آهن برای فرار از بحران در بدنه کادر مدیریتی این مجموعه بود، جواد محمدی مدیرعامل سابق مجموعه ذوب‌آهن از سمت خود استعفا داد تا فصل نقل ‌ وانتقالات پیش از زمان مقرر و رسمی در باشگاه ذوب‌آهن آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از استعفا محمدی، مجتبی فریدونی عضو سابق هیأت مدیره باشگاه به عنوان مدیرعامل جدید مجموعه معرفی شد و از همان ابتدای فعالیت وی، بوی تغییرات کلی در بدنه ذوبی‌ها به مشام رسید.

سرانجام پس از جدال و حواشی فراوان، رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب‌آهن از سمت خود برکنار شد تا پوست‌اندازی گاندوها آغاز شود.

بلافاصله پس از برکناری رضایی، بازار حدس و گمان‌ها برای مالک جدید نیمکت ذوب‌آهن رونق گرفت، اسامی مختلفی از مجموعه باشگاه ذوب‌آهن به گوش می‌رسید اما جدی‌ترین گزینه‌ها فرهاد مجیدی، مهدی تارتار، ساکت الهامی و مجتبی حسینی بودند.

با مطرح شدن سرمربیان مد نظر باشگاه ذوب‌آهن جهت هدایت این تیم، مخالفان و موافقان این تغییرات آرام آرام در میدان ظاهر شدند و نظرات خود را بیان کردند.

مخالف و موافق به دنبال نجات ذوب‌آهن

عده‌ای با وجود شرایط باشگاه ذوب‌آهن معتقد بودند که مجیدی در عین داشتن تجربه و دانش بالا، شاید گزینه‌ مناسبی برای هدایت سبزپوشان نباشد و عده‌ای دیگر معتقد بودند که ذوب‌آهن مکانی برای آزمون و خطای مربیان جوان نیست و نباید افراد در این مجموعه به‌دنبال پر کردن فهرست رزومه خود باشند.

از مذاکرات باشگاه ذوب‌آهن با گزینه‌های مد نظر نیز اخبار مختلفی به گوش رسید که در صورت حقیقت، به هیچ عنوان این مذاکرات در خور شأن باشگاه ذوب‌آهن نبود.

با گذشت نزدیک به دوهفته از برکناری رضایی، سرانجام شامگاه سه‌شنبه مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌ها معرفی شد و روز بعد نیز وی فعالیت خود را به صورت رسمی در ذوب‌آهن آغاز کرد.

ذوب‌آهن به حسینی لبخند زد

با معرفی حسینی به عنوان سرمربی جدید، موج نگرانی‌ها در خصوص وضعیت این باشگاه فروکش کرد و به نوعی مقداری خیال‌ها راحت شد؛ حسینی که همواره خود را به عنوان فرزند ذوب‌آهن معرفی می‌کرد با استقبال خوبی از جانب ارکان مختلف ذوب‌آهن به جمع سبزپوشان بازگشت تا بتواند کمک‌ حال تیم سابق خود باشد.

با رصد اخبار و نظرات، حسینی از دیدگاه کارشناسان بهترین گزینه برای سرمربی‌گری ذوب‌آهن محسوب می‌شد همچنین وی پالس‌های حمایتی خوبی از جانب کادر مدیریتی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران این تیم دریافت کرد و حال باید منتظر ماند و دید که لبخند کنونی سبزپوشان در حین ورود حسینی تداوم خواهد داشت و یا اینکه بازگشت ذوب‌آهن به دوران اوج خود زمان‌بر و مشکل خواهد بود.

سرمربی‌ جدید ذوب‌آهن  که پیشتر نیز این چالش را در ذوب‌آهن سپری کرده، این روزها با حمایت کامل اعضا هیأت مدیره باشگاه در حال بررسی شرایط بازیکنان است تا در صورت نیاز بتواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد و قوای گاندوها را تقویت کند.

حسینی شناخت خوبی از ذوب‌آهن دارد

عباس سیمکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون تغییرات مدیریتی باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: مدیر فعلی باشگاه یعنی فریدونی از اعضای هیأت مدیره‌ ذوب‌آهن است، تا این لحظه با توجه به فعالیت‌های وی در این مدت عملکرد خوبی را از وی شاهد بوده‌ایم؛ فریدونی از بدنه  ذوب‌آهن است و دلسوزی بیشتری نسبت مسائل مربوط دارند‌.

کارشناس فوتبال در خصوص گزینه‌های مطرح شده برای هدایت سبزپوشان افزود: قطعا باشگاه به دنبال بهترین گزینه جهت هدایت تیم بود؛ چند پیشنهاد هم بود از جمله مجیدی و تارتار که در جمع بندی نهایی کمیته فنی تصمیم به حضور حسینی گرفت.

وی در خصوص انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن بیان داشت: وی با توجه به این که بازیکن اسبق ذوب‌آهن بوده شناخت خوبی از باشگاه دارد و باتوجه به سابقه مربیگری‌اش شناخت خوبی هم از لیگ و دیگر تیم‌ها دارد؛ امیدواریم بتواند بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه کند و حداقل تیم را از سقوط نجات دهد‌.

سیمکانی در خصوص آینده  حسینی اظهار داشت‌: تیم ذوب‌آهن از لحاظ نظم تیمی مشکل داشت و به همین دلیل در ۱۵ دقیقه‌های پایانی بازی گل دریافت می‌کردیم؛با توجه به سوابق و نظمی که حسینی دارد امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ک۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان ذوب آهن مجتبی حسینی فرهاد مجیدی گاندوها باشگاه ذوب آهن شناخت خوبی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ

تکلیف نیمکت بایرن مونیخ برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است

طرفداری | پس از یولیان ناگلزمان و ژابی آلونسو، رالف رانگنیک نیز پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد تا این باشگاه دچار دردسری جدی برای انتخاب سرمربی بعدی خود شود. به گزارش کریستین فالک از بیلد، در حال حاضر ۴ گزینه در لیست نهایی مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ حضور دارند:

خولن لوپتگی روگر اشمیت اریک تن هاخ روبرتو دزربی وضعیت گزینه‌ها

خولن لوپتگی در حال حاضر بدون تیم است و در روزهای گذشته، صحبت‌هایی مبنی بر ملحق‌شدن او به میلان مطرح شده بودند؛ با این حال مذاکرات به نتیجه نرسید و حضور این سرمربی در سن سیرو منتفی شد. از وست هم به عنوان دیگر مشتری لوپتگی نام برده می‌شود.

بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!

روگر اشمیت: این سرمربی هرچند با بنفیکا قرارداد دارد اما می‌تواند به راحتی، رضایت مدیران باشگاه برای جدایی را دریافت کند؛ چرا که سران بنفیکا چندان از عملکرد او راضی نیستند.

یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ

اریک تن هاخ: سرمربی هلندی با ساختار بایرن مونیخ غریبه نیست و مدتی هدایت رده‌های پایه این تیم را به عهده داشت. به نظر می‌رسد که با وجود نتایج ضعیف در فصل جاری، تن هاخ هم‌چنان از اعتماد سران منچستریونایتد برخوردار است و فصل آینده نیز روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

روبرتو دزربی: با منتفی شدن استخدام رانگنیک، نام دزربی مجددا به لیست بایرن مونیخ بازگشت؛ با این حال سرمربی جوان ایتالیایی روز گذشته اعلام کرد مایل است در برایتون بماند و به همکاری با این تیم ادامه دهد.

روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان