Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته علمی ستاد کرونا با تزریق واکسن برای همه افراد در مقابل کرونا آنتی بادی تولید می‌شود، البته ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بدنشان در مقابل واکسن آنتی‌بادی تولید نکند، ولی تعداد آن‌ها بسیار کم است.

مسعود مردانی در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که بدن چه افرادی در مقابل کرونا آنتی بادی نمی‌کند؟، توضیح داد: کرونا در عده‌ای از افراد به ویژه اشخاصی که نوع خفیف این بیماری را گرفته اند، منجر به تولید آنتی‌بادی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فوق تخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه تست‌های سرولوژی تشخیص آنتی‌بادی آزمایش‌های استانداردی برای بررسی بیمار نیستند، متذکر شد: همه مردم در زمان شیوع کرونا باید از حضور د ر مهمانی‌ها و تجمعات خودداری کنند و تا جایی که ممکن است،  رفتن به مراکزخرید را کاهش دهند و همچنین مردم نباید در مقابل کرونا ساده انگاری کنند و فکر کنند که شیوع این بیماری به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: آیا ممکن است ریه‌ها بدون علائم درگیر کرونا شوند؟

عضو کمیته علمی ستاد کرونا در پاسخ به این سوال که آیا در مورد تزریق واکسن هم شرایط همین گونه است و احتمال دارد، بدن عده‌‌ای از افراد در مقابل واکسن هم آنتی‌بادی تولید نکند؟، اظهار کرد: با تزریق واکسن برای همه افراد در مقابل کرونا آنتی بادی تولید می‌شود، البته ممکن است مقدار آن در اشخاص مختلف کم و زیاد باشد و و انشاالله واکسن بر گونه‌های جهش یافته ویروس هم تاثیر گذار است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: البته ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بدنشان در مقابل واکسن آنتی‌بادی تولید نکند، ولی تعداد آن‌ها بسیار کم است و تزریق واکسن در اکثر افراد منجر به تولید آنتی‌بادی می‌شود.

وی در خصوص تزریق واکسن کرونا به افرادی که دچار نقص ایمنی هستند، یاد آورشد: بیماران نقص ایمنی حتما باید با مشورت پزشک اقدام به تزریق واکسن کنند و نباید بدون نظر او  این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا واکسن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا آنتی بادی تولید مقابل واکسن مقابل کرونا افراد در مقابل تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آژانتین با شکل و شمایلی بی‌سابقه از یک کارخانه تولید آب آشامیدنی بازدید کرد و خبر از شروع یک تجارت جدید داد. به نظر می‌رسد مسی در کارخانه تولید نوشیدنی‌های هیدراتاسیون که هدف آن پیش‌گیری از کم‌آبی و حفظ تعادل مایعات در بدن است، سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوق‌ستاره آرژانتینی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشت:

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه بازدید کردیم تا روند پیشرفتمان را بررسی کنیم و به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی خودمان آگاه شویم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیونل مسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تولید دارویی که از دیابت جلوگیری می‌کند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی