Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه شبکه خبری المنار، عامر الفائز  در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک تاکید کرد که نیازی به هیچ نیروی بیگانه ای نیست.

وی  افزود: نیروهای امنیتی عراق قادر به جلوگیری از هرگونه تجاوز به عراق هستند و این موضوع را در نبرد با گروه ترویستی داعش ثابت کردند.

الفائز اظهار داشت: از این رو معتقدم که لزومی به حضور هیچ نیروی بیگانه ای خواه ناتو یا غیره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پارلمان عراق بزودی از دولت در باره علت درخواست برای افزایش شمار نیروهای ناتو و اینکه چرا در این باره به پارلمان مراجعه نکرده است، خواستار توضیح خواهد شد.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو روز پنجشنبه در پایان نشست وزیران دفاع این ائتلاف نظامی به طور رسمی اعلام کرد که ناتو تصمیم گرفت تا شمار پرسنل خود در عراق را هشت برابر کرده و از ۵۰۰ نفر به چهار هزار نفر افزایش دهد.

دبیر کل ناتو در کنفرانس مطبوعاتی خود افزود: "ناتو تصمیم به توسعه ماموریت های خود در عراق به درخواست دولت عراق گرفته است و با احترام به حاکمیت عراق اجرا خواهد شد".

در همین حال، «جسیکا آل مک نولتی» سخنگوی پنتاگون نیز روز جمعه به شبکه تلویزیونی «سی.ان.ان» آمریکا گفت: واشنگتن در روند شکل دهی به نیروی (جدید) ناتو در عراق مشارکت خواهد کرد و با سهم عادلانه ای در این ماموریت فراگیر و مهم سهیم خواهد شد.

برچسب‌ها پنتاگون واشنگتن گروه تروریستی داعش ناتو پارلمان ینس استولتنبرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پنتاگون واشنگتن گروه تروریستی داعش پنتاگون واشنگتن گروه تروریستی داعش ناتو پارلمان ینس استولتنبرگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ببینید | انتقاد تند نماینده نیروهای شرکتی از دولت روی آنتن تلویزیون!
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان