Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا در نشستی خبری تأکید کرد که واشنگتن هنوز درباره آینده حضور نیروهایش در افغانستان تصمیم نگرفته است. 

آستین گفت: «همه طرف‌ها را به حرکت در مسیر صلح دعوت می‌کنم. سطح خشونت باید فورا کاهش یابد». 

آستین در ادامه تأکید کرد: «صرف‌نظر از نتایج تحقیق ما درباره صلح با گروه طالبان، دست به اقدام شتابزده یا بی‌رویه برای خروج نیروها از افغانستان نخواهیم زد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت جدید آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که در حال بررسی توافق صلحی است که در ماه فوریه ۲۰۲۰ و در دوره «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری پیشین این کشور با گروه طالبان برای خروج بیش از دو هزار و ۵۰۰۰ نیروی نظامی امضا شده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان واشنگتن لوید آستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی