Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: اینکه ابتدا و انتهای سال ۱۴۰۰ به دو نیمه شعبان مزین شده، بهانه و فرصت مغتنمی است تا نهاد‌های دولتی و مردمی در جهت انجام کار‌های ریشه‌ای و مستمر برای ایجاد انس و معرفت به حضرت در جامعه و همچنین تبیین وظایف منتظران با همدلی و هم افزایی قدم‌هایی را بردارند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری تحلیلی جمکران، آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، مسأله مهدویت را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: باتوجه به اینکه دشمنان ما پس از ظهور اسلام و مشاهده قدرت و استقبال توده مردم از آن شروع به تقابل‌های ریشه‌ای در این زمینه کردند ما نیز باید در مسیر تبلیغ اسلام و دفع فتنه دشمنان اقدامات ریشه‌ای انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مهدویت مقوله‌ای بسیار مهم و ویژه؛ مشتمل بر معارف توحید، نبوت، امامت و... است و دشمنان نیز هجمه‌های اساسی علیه آن دارند باید آحاد مردم و نهاد‌ها در این حوزه دغدغه داشته و کار‌های ریشه‌ای انجام دهند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع با تاکید بر اینکه همه باید برای ایجاد معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در جامعه اقدام کنند، بیان کرد: اینکه ابتدا و انتهای سال ۱۴۰۰ به دو نیمه شعبان و تولد امام زمان (علیه السلام) مزین شده است بهانه و فرصت مغتنمی است تا نهاد‌های دولتی و مردمی در جهت انجام کار‌های ریشه‌ای و مستمر برای ایجاد انس و معرفت به حضرت در جامعه و همچنین تبیین وظایف منتظران با همدلی و هم افزایی قدم‌هایی را بردارند تا به حول و قوه الهی این سال مقدمه‌ای برای کار‌های عظیم و مستمر در جهت آمادگی برای طلوع خورشید عظمای ولایت قرار گیرد.

آیت الله العظمی نوری همدانی در پایان مسجد مقدس جمکران را جایگاه مهمی برای تبیین و رساندن پیام اسلام و مهدویت به جهان دانست و خاطرنشان کرد: مسجد جمکران پایگاه امام عصر (عج) است و باید همواره برای پاسخگویی به دنیای تشنه معارف اهل بیت آمادگی داشته باشد و نهاد‌هایی مانند صداوسیما، ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی و... باید به صورت ویژه در سال آینده برای ترویج هر چه بهتر معارف مهدوی با مسئولین این مکان مقدس همکاری و هم افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی مسجد مقدس جمکران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی مسجد مقدس جمکران ریشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران