Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری، در جلسه ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: با آغاز فعالیت جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی، شور و نشاط انتخاباتی در حال شکل گیری است.

او افزود: در انتخابات پارسال با تدبیر و برنامه ریزی شایسته این ستاد و همت و تلاش روسای مراکز انتخاباتی، شاهد برگزاری انتخاباتی درخور شان کلانشهر شیراز در ۶۸۶ شعبه اخذ رای بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با بیان اینکه مشارکت حاصل رقابت معنادار و قابل قبول است، گفت: اخیرا شاهد هستیم که با آغاز فعالیت جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی، شور و نشاط انتخاباتی در حال شکل‌گیری است.

فرماندار شیراز گفت: از مسئولان مراکز و نهاد‌های تأثیرگذار و همچنین گروه‌های سیاسی، احزاب و تشکل‌ها انتظار می‌رود با اتخاذ رویکرد‌های مناسب در تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، فعالانه گام بردارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: حقوق داوطلبین را مانند رای مردم، حق‌الناس و صیانت و دفاع از این حقوق همچون آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

فرماندار شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان و کمیته‌های مرتبط در فرمانداری شیراز تشکیل شده و ارتباط با دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان برقرار است.

امیری گفت: دستورالعمل تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی، در سطح ملی و استانی ابلاغ شده و ما منتظریم هیئت نظارت شهرستان نیز معرفی شوند.

فرماندار شیراز افزود: پس از معرفی هیئت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و همچنین هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهرستان‌ها، آمادگی کامل برای آغاز فرایند انتخابات که از ۱۸ اسفندماه با دستور وزیر کشور کلید خواهد خورد، وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات شیراز ایمنی و امنیت انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد