Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:23:52 GMT

تمایل آمریکایی ها به تماشای سریال های هندی و ترکی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۷۹۲۵

تمایل آمریکایی ها به تماشای سریال های هندی و ترکی

تماشای فیلم و سریال خارجی در کشور آمریکا از سال گذشته تاکنون رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، طبق گزارش موسسه پاروت آنالیتیکس که در سایت آکسیوس منتشر شده، آمریکایی‌ها در سال ۲۰۲۰، نسبت به دو سال قبل بیشتر برنامه های خارجی با محتواهای سرگرمی را تماشا کرده‌اند.

این تغییر از اواخر سال ۲۰۱۹ و حتی قبل از آمدن بیماری کرونا شروع شده و در سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته موسس شرکت Zeitguide ، در گذشته آمریکا یکی از مراکز مهم صادرات فیلم و سریال به تمام کشورهای جهان بود، اما در حال حاضر که محتوای برنامه های خارجی در این کشور بسیار دیده می‌شود، شانس درخشش این برنامه ها در سطح بین‌المللی بسیار بیشتر بوده و دیگر آمریکا مرکز تولید فیلم و سریال نیست.

تقاضای آمریکایی‌ها برای مشاهده فیلم و سریال غیرآمریکایی از نیمه سال ۲۰۱۹ رو به افزایش گذاشت و در سال ۲۰۲۰ به اوج خود رسید. طبق این گزارش در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ ، فیلم‌ و سریال‌های خارجی ۳۰ درصد از کل تقاضای آمریکایی ها را تشکیل داده است.

آمریکایی ها در پی کشف محتواهای جدید از کشورهایی مثل هند، ترکیه و اسپانیا هستند.

محتوای سرگرمی پنج کشوری که در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ در میان شهروندان آمریکایی بیشترین طرفدار را داشتند به ترتیب عبارتند از: انگلیس، ژاپن، کانادا، کره و هند.

توجه شهروندان آمریکایی به برنامه های تولید شده در کشور هندوستان در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است؛ این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ درصد تماشای فیلم و سریال‌ هندی بسیار پایین تر بوده است. در حال حاضر هند یکی از پنج کشور پرطرفدار در زمینه فیلم و سریال در آمریکا محسوب می‌شود. سریال هندی «ناگین» در سال گذشته پربیننده ترین سریال هندی در آمریکا بوده است.

شبکه پخش نتفلیکس در این اتفاق نقش قابل توجهی داشته است. نتفلیکس غالبا امتیاز سریال‌های خارجی را می‌خرد تا بتواند آن‌ها را در نسخه آمریکایی بازسازی کند.

شیوع بیماری کرونا و نیاز بیشتر مردم به تماشای فیلم و سریال و نیز کاهش ساخت کارهای تصویری، باعث شده است تا شبکه‌های تلویزیونی و همچنین پخش کننده اینترنتی به دنبال ارائه محتوای خارجی برای شهروندان آمریکایی باشند.

سریال‌های اسپانیایی و فرانسوی که توسط نتفلیکس در سال گذشته منتشر شدند، بیشترین مخاطب را در دنیا و ایالات متحده آمریکا داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمپانی نتفلیکس همه باهم علیه کرونا کرونا در جهان فیلم و سریال آمریکایی ها برنامه ها سال گذشته سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی

مردم غزه با در دست گرفتن پلاکارد، از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکایی تشکر کردند؛ چراکه رژیم صهیونیستی خواستار اخراج این دانشجویان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، اعتراضات دانشجویان جهان به ویژه آمریکا علیه رژیم صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم غزه همچنان ادامه دارد. 

 مردم در شمال و مرکز غزه نیز از دانشجویانی که در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنگ غزه اعتراض کرده‌اند، قدردانی کردند.

در دیرالبلاح، در مقابل بیمارستان شهدای الاقصی، پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی تابلوهایی را در دست داشتند که حاوی پیام‌هایی بود که شامل «متحد علیه نسل‌کشی»، «کشتار کودکان باید متوقف شود» و «به مبارزه برای عدالت ادامه دهید». میشد. 

دکتر سعد ابوشاربان به سی‌ان‌ان درباره وصف حس و حالش از حمایت‌های مردم جهان گفت که با تماشای تصاویر معترضان در کشورهای دیگر انگار «بر فراز ماه» بوده است. زیرا این بدان معناست که «در سرتاسر جهان انسان‌هایی هستند که می‌دانند الان اینجا در نوار غزه چه می‌گذرد».

فلسطینیان غزه چند روزی است که از معترضان آمریکایی حمایت می‌کنند. در چند اردوگاه آوارگان در فلسطین در روز چهارشنبه، کودکانی نیز دیده شدند که تابلوها و بنرهایی با نام دانشگاه‌های مختلف آمریکا که در آن تظاهرات حامی فلسطین برگزار شده است، در دست دارند که روی آن نوشته شده بود: «از همبستگی شما متشکرم!»

نادیا الدیبس، مادری که فرزندانش بنرهایی را پشت سر او در دیرالبلاح در دست داشتند، به سی ان ان گفت که از «دانشجویان شجاع» دانشگاه‌های آمریکا به خاطر همبستگی آنها با غزه و درخواست آتش بس تشکر می‌کند.

وی گفت: جمعیت‌های عرب زبان به ما اهمیتی نداده‌اند، در حالی که دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با ما احساس همدردی می‌کنند، خونی را که از مردم ما می‌ریزد، ساختمان‌های ما که بر سرمان آوار میشود و بچه‌های ما که زندگی‌شان ویران می‌شود را احساس کرده‌اند... هزاران سپاس از آنها.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • فرآیند پخت نان لواش به شیوه استانبولی
  • ذهن آمریکااندیش
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • آکسیوس: توافق حماس و اسرائیل تنها امید بایدن است
  • ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد