Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان و مکان آیین تشییع شهیدان علیرضا گلمحمدی و حاجی قاسمی اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح،مراسم تشییع پیکر مطهرسردار شهید علیرضا گلمحمدی امروز شنبه دوم اسفند از ساعت ۱۰ صبح در  چهارراه آزادی شهر میانه تا گلزار شهدا با سخنرانی سردار سیدمحمد باقرزاده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آیین تشییع و طواف شهیدان‌گلمحمدی و حاجی قاسمی در قم،یکشنبه سوم اسفند از ساعت ۱۰ صبح از مسجد امام حسن عسگری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و پیکر مطهر شهید گلمحمدی پس از طواف در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در جوار شهید شهروز مظفری نیا(سرتیم محافظان سپهبد شهید حاج قاسم‌سلیمانی )به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم شب وداع و  تشییع و تدفین شهید محمود حاجی قاسمی نیز یکشنبه ۳ اسفند از ساعت ۱۹ در محل امام زاده محمد بسطام (ع) برگزار و دوشنبه ۴ اسفند، ساعت ۹ صبح از مقابل کانون بسیج شاهرود(معراج شهدا) به صورت خودرویی تا گلزار شهدای شهر بسطام تشییع خواهد شد. سردار باقرزاده در این مراسم نیز سخنرانی خواهد کرد.

در شب لیله الرغائب، فرمانده دلاور جبهه میانی تفحص شهدا " سردار شهید علیرضا گلمحمدی" به‌همراه همرزمش "محمود حاجی قاسمی" در جریان عملیات تفحص شهدا به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.
فرمانده شهید "علیرضا گلمحمدی" که برادر ایشان نیز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود، چندین مرحله در جریان عملیات تفحص شهدا به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و تا مرز شهادت پیش رفت.
شهید "محمود حاجی قاسمی" نیز از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم بود که به‌همراه شهید گلمحمدی در زرباطیه عراق، در اثر برخورد با مین به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای تفحص حاجی قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم

حاج حسین ندیم خیر سردرودی در دوران زندگی پر برکت خود همواره پیگیر مسائل فرهنگی و اجتماعی بوده، بالاخص پویایی و نوسازی مدارس سردرود در سی ساله اخیر مدیون زحمات و تفکر ایشان بود.

این برنامه به همت شورای اسلامی و شهرداری سردرود، انجمن‌های ادبی شهر سردرود برگزاری گردید.مدارس

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید