Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:53:21 GMT

سقوط جت نظامی در آلابامای آمریکا

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۸۴۷۲

سقوط جت نظامی در آلابامای آمریکا

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یاهو نیوز، سقوط یک جت نظامی در آلابامای آمریکا دو کشته بر جا گذاشت.

بنا به اعلام منابع مطلع، یک فروند هواپیمای آموزشی T-۳۸ متعلق به واحد آموزش پرواز چهاردهم پایگاه نیروی هوایی کلمبوس عصر روز جمعه درحوالی فرودگاه مونت گومری سقوط کرد.

نیروی هوایی آمریکا نسبت به وضع خلبانان این جت آموزشی اظهار بی اطلاعی کرد و تعداد دقیق آن‌ها را نامشخص اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارشال تاگگارت، مدیر اجرایی فرودگاه منطقه‌ای مونتگومری به رسانه‌ها گفت این جت در منطقه‌ای جنگلی نزدیک فرودگاه سقوط کرده است.

مقامات این پایگاه نظامی هنوز علت دقیق سقوط این جت آموزشی را اعلام نکرده اند، اما یک تیم برای بررسی ابعاد حادثه تشکیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل سقوط هواپیما نیروی هوایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که اطفای آتش‌سوزی همراه با انتشار دود خطرناک در یک واحد متالورژی در بخش دفاعی پایگاه نظامی دیهل متال آلمان Diehl Metal که سیستم IRIS-T را تولید می‌کند، متوقف شده است.

به گفته آدریان ونزل، سخنگوی سازمان آتش نشانی برلین، این سازه به طور کامل سوخته و بخشی از آن سقوط کرده است. وی افزود: تیم‌های آتش نشانی شامل ۱۶۰ آتش نشان در حال اطفای حریق از بیرون بودند، زیرا از داخل نمی‌توانستند آتش را مهار کنند. این در حالی بود که ساعاتی بعد با انتشار گاز‌های سمی و ذوب شدن مواد شیمیایی اطفای حریق متوقف شد و آتش نشانان اجازه دادند سازه در آتش بسوزد.

به گفته سخنگوی آتش نشانی در صورت اطفای حریق احتمال ورود مواد سمی به آب منطقه و سفره‌های زیرزمینی وجود داشت برای همین اطفای آن متوقف شده است.

بر اساس گزارش مجله آلمانی اشپیگل، آتش سوزی در تاسیسات دیهل در برلین، که بخشی از یک شرکت تولید کننده سیستم‌های دفاع هوایی برای اوکراین است، بر تولید IRIS-T تاثیری نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان