Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در مسابقه‌های لیگ برتر فوتسال هرمزگان که با حضور هشت تیم برگزار شد، تیم بیمارستان امام رضا (ع) عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم مقاومت میناب نایب قهرمان شد. 
«سعید اقتداری» از تیم امام رضا (ع) به عنوان فنی‌ترین بازیکن و «سعید مصلحی» با ۹ گل زده از تیم علم و ادب رودان آقای گل این مسابقه‌های لیگ برتر فوتسال هرمزگان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در لیگ دسته اول فوتسال هرمزگان چهار تیم شرکت داشتند که پس از برگزاری ۱۲ بازی تیم ستاره اتحاد سرخون در سکوی قهرمانی قرار گرفت وتیم استقلال هرمز درجای دوم قرار گرفت. 
بهترین بازیکن این دوره از مسابقه‌های لیگ یک فوتسال هرمزگان «محمد زاهدی» معرفی شد.
در رده نونهالان فوتسال هرمزگان نیز که با شرکت ۱۱ تیم برگزارشد، تیم نیک پخش مقام قهرمانی را از آن خود کرد و «عباس دهقانی» به عنوان بازیکن فنی این مسابقه‌ها معرفی شد.
 رییس هیات فوتبال هرمزگان در این مراسم با اشاره به برگزاری منظم بازی‌های فوتسال در رده های مختلف گفت: باتوجه به ویروس کرونا، کمیته فوتسال استانبا حفظ پروتکل‌های بهداشتی  توانست مسابقه‌ها را با نظم خاصی برگزار کند.
قاسم رنجبریان افزود: با برنامه‌هایی که کمیته فوتسال هیات دنبال می‌کند امیدواریم تیم‌های بیشتری در لیگ‌های مختلف درسطح کشور داشته باشیم.
وی ضمن موفقیت برای ۲ تیم فولاد هرمزگان و آیندگان در لیگ یک کشور اظهاری امیدواری کرد: این تیم‌ها بتوانیم فصل بعد به عنوان نمایندگان هرمزگان در لیگ برتر صعودشان را جشن بگیریم.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال هرمزگان لیگ برتر فوتسال فوتسال هرمزگان اخبار کنکور فوتسال هرمزگان مسابقه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان