Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: سفرهای استانی برای بررسی مشکلات مردم، وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به قوه قضائیه و وضعیت و مشکلات استان انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله رئیسی صبح شنبه در فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی از یک ماه قبل مسائل و مشکلات بررسی و وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به قوه قضائیه و وضعیت استان بررسی می‌شود، گفت: سپس به دنبال گزارش بررسی‌ها، سفر استانی انجام می‌شود و امیدواریم که در نشست با همکاران عزیزم و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و مسئولین در شورای اداری مباحث مربوط به استان مطرح شود.

آیت الله رئیسی افزود: در نشست نهایی که با شورای قضائی استان خواهیم داشت مشکلاتی را که بشود در استان تصمیم گیری شود، تصمیم گیری می‌کنیم و برخی از موارد نیز در تهران دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: من ادای احترام می‌کنم به شهدای عالیقدر استان و استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌هایی است که شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده، یاد همه این شهدای عالی قدر را گرامی می‌دارم، یاد آیت الله ملک حسینی «رضوان الله تعالی علیه» که از بزرگان استان بودند و بنده نسبت به ایشان ارادت داشتم گرامی می‌دارم و برای همه ایثارگران و جانبازان طلب عافیت کنم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: زلزله شهر سی‌سخت همه ما را نگران کرد و الحمدلله که تاکنون اقداماتی انجام شده و امیدوارم خداوند‬ به همه مردم سی سخت، صبر مرحمت کند و توفیقی داشته باشیم که بتوانیم در راستای بهتر شدن وضعیت مردم سی سخت، انجام دهیم.

وی تاکید کرد: مسئولان رسیدگی به زلزله زدگان سی‌سخت را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: زلزله سی سخت رئیس قوه قضائیه قوه قضائیه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است

دریافت 2 MB

از مراجع ذی ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و همچنین از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده اخذ شده است.

از کسانی که در اطراف پرونده بودند تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است. از لحاظ قانونی منع بیان جزئیات داریم که به محض تکمیل شدن، اطلاع دقیق پیرامون پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است