Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی در جمع خبرنگاران با بیان این خبر گفت: طی ۱۰ ماهه ابتدای امسال ۲۶ هزار و ۶۸۶ مورد بازرسی جهت کشف کالای قاچاق در استان انجام شده است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته  ۱۷ هزار و ۹۴۱ مورد بازرسی در این خصوص انجام شده بود.

رشد ۴۹ درصدی بازرسی‌ها در سطح استان

رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به این که میزان بازرسی‌ها در کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۹ درصدی داشته است، ادامه داد: در طول ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری ۱۴۱ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۹۴ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: این رویه بیانگر رشد ۱۴۳ درصدی در تشکیل تعداد پرونده‌ها و رشد ۳۶۵۷ درصدی در ارزش ریالی تخلف‌های کشف شده است.

ایزدی یادآور شد: در مدت مشابه سال گذشته ۵۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال تشکیل شده بود.

وی به انواع کشفیات کالاهای قاچاق در ۱۰ ماهه ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: عمده این کالاها شامل: انواع کالاهای اساسی،انواع لوازم خانگی،لوازم بهداشتی (ماسک و محلول ضدعفونی کننده) و لوازم آرایشی،انواع دخانیات،انواع ژل بازی می‌شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صمت فارس تخلف پرونده قاچاق ۱۰ ماهه ابتدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی