Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد منظوری، معاون معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: مرحله اول مسابقات پژوهش احکام و نهج البلاغه  فرهنگیان در بخش کتبی  در دورشته نهج البلاغه و احکام به صورت آنلاین و با لحاظ دوره ضمن خدمت برای شرکت کنندگان  حائز شرایط، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فردیس بیان کرد: در این مرحله و در این دو رشته پژوهشی بیش از دو هزار همکار فرهنگی از آموزش و پرورش شهرستان فردیس و ناحیه ۲ کرج  شرکت کردند که در این شرایط کرونایی حضور و علاقمندی همکاران محترم به ارتقاء دانش و فراگیری معلومات، ارزنده و قابل تقدیر است.

این مقام مسؤول همچنین یادآور شد: کتاب آموزش فقه استاد فلاح زاده با نکات آموزشی از احکام زندگی و در رشته نهج البلاغه کتاب نهجی به نهج البلاغه از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان منابع آزمون برای ششمین دوره مسابقات فرهنگیان در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان در مسابقات آوایی قرائت و حفظ قرآن نیز با ارسال ویدئوهای تلاوت خود در مسابقه شرکت می‌کنند.

منظوری ادامه داد: همکاران فرهنگی علاوه بر امتیازات شرکت در مسابقه، از امتیازات گواهی احکام و نهج البلاغه از مسابقات قرآن، عترت و نماز  بهره مند خواهند شد.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز برای فرهنگیان را انس بیشتر فرهنگیان با مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و احکام، جذب حداکثری و مشارکت در توسعه معارف قرآن، عترت و فرهنگ نماز و تشویق و ترغیب فرهنگیان مستعد به فراگیری آموزه‌های مذهبی و دینی و شناسایی قاریان و حافظان در میان فرهنگیان اعلام کرد و دستیابی به این اهداف را در توسعه فرهنگ قرآنی و باورهای اعتقادی در پرورش نسل آینده موثر دانست.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن نماز عترت آموزش و پرورش نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد قویدل در نشست خبری برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به هرمزگان دوهزار میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص یافت که نسبت به سفر قبلی، افزایش چهار برابری داشت.

قویدل درباره برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم هم گفت: امسال سه هزار و ۷۰۰ برنامه مختلف بزرگداشت مقام معلم در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ سپاس در همه مدارس استان فردا یازدهم اردیبهشت ماه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر فرهنگیان و حضور ۹ معلم برتر استان در دیدار با رهبر معظم انقلاب از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم است.

بیشتر بخوانید؛ تمدید مهلت نام نویسی در آزمون استخدامی معلمان در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

دیگر خبرها

  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش