Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شجاعی از مدیران تراکتور دلخور است.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/12/2؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

گل گهر 0-5 پرسپولیس / با اقتدار در صدر

پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در بازی معوقه از هفته دهم رقابت های لیگ برتر، به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 5 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، احمدرضا زنده روح(گل به خودی) و سیامک نعمتی گل های این بازی را به ثمر رساندند.

به گزارش طرفداری؛ با این نتیجه، پرسپولیس  30 امتیازی شد و با اقتدار به صدر جدول لیگ برتر رفت و قهرمان نیم فصل شد و گل گهر نیز با 22 امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرد.

نامه تهدید آمیز 5 بازیکن استقلال به سازمان لیگ برای فسخ قرارداد

پنج بازیکن استقلال با ارسال نامه های جداگانه ای به سازمان لیگ، این باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد کرده اند.

به گزارش طرفداری، استقلال در این فصل با مشکلات عدیده مالی روبرو است و کنار مشکلات فنی تیم حالا خبر می رسد که چند بازیکن این تیم اصلا از شرایط خود راضی نیستند.

چندی پیش خبری منتشر شد که وریا غفوری با ارسال نامه ای به سازمان لیگ به باشگاه استقلال مهلت 10 روزه داده در صورتی که پولش را دریافت نکند، قراردادش را فسخ می کند. از مهلت 10 روزه وریا به استقلال چند روزی گذشته اما ظاهرا در نشستی که بین وریا و مدیران باشگاه برگزار شده او از تصمیم خود منصرف شده است.

حالا پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد به جز وریا غفوری، 4 بازیکن دیگر استقلال هم برای دریافت مطالباتشان به باشگاه فرصت داده اند.

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و احتمالا سیدحسین حسینی 4 بازیکنی هستند که به باشگاه استقلال نوتیس (اخطار) داده اند اگر ظرف 10 روز پول خود را دریافت نکنند، قراردادشان را فسخ خواهند کرد.

پشت پرده دلخوری مسعود شجاعی از مدیران تراکتور

مسعود شجاعی برای سومین روز پیاپی، در تمرین تراکتوری ها به عنوان بازیکن حضور یافت و زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداخت. او این روزها از مدیران تیم دلخور است و تمایلی به ادامه سرمربیگری در این تیم ندارد.

مهدی قائینی، بازیکن شهرخودرو بر اثر سانحه رانندگی درگذشت

بازیکن شهرخودرو بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

به گزارش طرفداری، مهدی قائینی بازیکن جوانان شهرخودرو در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد و درگذشت. رسانه طرفداری این ضایعه تلخ را به خانواده و بستگان آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

حمید درخشان وتو شد، بهروز مکوندی نزدیک نیمکت نفت مسجدسلیمان

در حالی که فوتبالدوستان مسجدسلیمانی منتظر معرفی بهروز مکوندی یا داریوش یزدی مربیان بومی برای هدایت نفت مسجدسلیمان بودند، مدیرعامل و رییس هیات مدیره این باشگاه از میان سه گزینه مدنظر مدیران بالاتر، یعنی حمید درخشان، فراز کمالوند و ساکت الهامی هدایت نفت مسجد سلیمان را به حمید درخشان سپردند اما تنها یک ساعت قبل از آن که درخشان با حضور در احمد آباد مستوفی، با نفت مسجدسلیمان قرارداد رسمی ببندد و به صورت رسمی به هیات مدیره باشگاه معرفی شود، فشار نیروهای بومی و مدیران ورزشی و غیرورزشی مسجدسلیمان و مخالفت های داخلی باشگاه و هیات مدیره بازی را عوض کرد و انتخاب حمید درخشان وتو شد.

دو خواسته عجیب مینو رایولا برای تمدید قرارداد دوناروما با میلان

قرارداد جانلوییجی دوناروما با میلان در انتهای فصل 2020/21 به پایان می رسد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد او نیست. مذاکرات با مینو رایولا، مدیر برنامه های دوناروما به سختی پیش می رود.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ میلان حاضر است قراردادی 5 ساله با دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورویی به او ارائه کند اما رایولا در مذاکره با میلان برای تمدید قرارداد این دروازه بان روی دو موضوع عجیب تاکید دارد. رایولا به دنبال قراردادی فقط دو ساله است یعنی طرفین دوباره در تابستان 2022 با یکدیگر مذاکره کنند. همچنین او می خواهد بند جدایی 40 میلیون یورویی در قرارداد جدید دوناروما گنجانده شود!

اخبار داغ 

افشای نام پنج بازیکن استقلال که تهدید به فسخ قرارداد کردند پرسپولیس یحیی گل محمدی در مسیر درست  زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تازه ترین گفتگوی آندره آ استراماچونی | نمی خواهم از کونته ناامید شوم! خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)