Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدی مصطفی زاده روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار افزود: اجرای گشت های مشترک و نیازسنجی برای تامین کالاهای اساسی نیز ۲ برنامه اصلی است که ادارت عضو ستاد تنظیم بازار شهرستان باید به صورت مستمر آن را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر و تحولات موجود در بازار و نوسان قیمت کالاهای اساسی،  رصد بازار باید به صورت مستمر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار روانسر اظهار داشت: در برخورد با کسانی که کالاهای اساسی را احتکار کرده و معیشت مردم را قربانی سودجویی خود می‌کنند هیچ گونه اغماضی نباید صورت بگیرد.

مصطفی زاده با بیان اینکه  گرانی کالا با گرانفروشی متفاوت است، اضافه کرد: انجام گشت های مستمر و حضور مداوم بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو خواهد شد.

وی ادامه داد: اعضای کارگروه تنظیم بازار با بازدیدها و نظارت های مفید و هدفمند در کنار مردم باشند و از سوء استفاده برخی افراد و اصناف سودجو جلوگیری کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۱۳۰ مورد بازرسی و ۱۲۱ مورد گشت مشترک در سطح بازار انجام شده که در این راستا برای ۱۲۶ متخلف پرونده تشکیل شده است.

جبار عثمانی با بیان اینکه واحدهای متخلف بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه شده اند، افزود: معیوب بودن خدمات و کم فروشی بیشترین تخلف های صورت گرفته است.

وی از جذب و توزیع ۵۸ تن روغن در این شهرستان در ماه های اخیر خبر داد و اضافه کرد: ۲۰ تن روغن نیز در حال جذب است که در روزهای آینده وارد بازار شهرستان می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان روانسر همچنین از توزیع ۲۳ هزار و ۷۰۰ تن مرغ، ۶ هزار تن گوشت قرمز، ۳۳ هزار تن قند، ۱۱۷ تن برنج و ۱۸۱ تن شکر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها روانسر وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی روانسر وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برخی کارهای بر زمین مانده مانند تامین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: سال 1402 بهترین سال برای تامین ارز کالاهای اساسی بود و 13 میلیارد دلار ارز ترجیحی به نهاده‌های دامی و خوراکی‌های بخش کشاورزی تخصیص یافت.

نیکبخت گفت: تا امروز توسط کارخانه‌های تولید روغن و بازرگانان 70 هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان خریداری شده است؛ در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد