Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه تعطیلی کارخانه قند یاسوج بعد از ۵ سال قابل توجیه نیست، گفت: بانک تجارت سریعتر این کارخانه را به چرخه تولید بازگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج‌، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از کارخانه قند یاسوج اظهار داشت: تعطیلی کارخانه قند یاسوج بعد از 5 سال قابل توجیه نیست و از آنجایی که واگذاری ابطال و پلمب شکسته شده استانداری و مجموعه مسئولان باید همکاری کنند تا هرچه سریعتر این کارخانه راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: طبق اطلاعات رسیده کارخانه قند یاسوج ظرفیت ایجاد اشتغال تا یک هزار نفر را دارد و تعطیلی کارخانه با 42 هکتار زمین، منازل مسکونی و تجهیزات مدرن تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست و ناحق است.

آیت‌الله رئیسی: اجازه نمی‌دهیم به امنیت جامعه خللی وارد شود‌/‌مجازات جایگزین حبس باید در اولویت قضات باشدرئیسی: ‌مدیران خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان را اولویت بدانند/حضور هیئت 25 نفره از قوه قضائیه در کهگیلویه و بویراحمدتجمع اهالی شهرک اندیشه قزوین/معترضان خواستار ورود "رئیسی" به مشکل سلب مجوز ساخت شهرک شدند

رئیسی ابراز کرد: افراد اهل فکر و عمل در این استان کم نیستند و باید برای راه اندازی کارخانه تلاش شود زیرا این کارخانه سرمایه ملی است مسئولان بانک تجارت تلاش کنند این سرمایه و ثروت ملی هرچه سریعتر به چرخه تولید و اشتغال برگردد و در سال جهش تولید انشالله این کارخانه به یک الگو تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: بهترین ظرفیت برای راه اندازی مجدد این کارخانه اشتفاده از اعتبارات بانکی و از بانک‌ها تقاضا داریم برای ایجاد اشتغال و تولید و راه اندازی مجدد تلاش کنند.

انتهای پیام/541/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه کارخانه قند یاسوج قابل توجیه نیست تعطیلی کارخانه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم

لیونل مسی که پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 به هر آنچه در فوتبال می‌خواست رسید، حال دست به کارهای جدیدی می‌زند!

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل