Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ۱۶ اسفندماه درحالی برگزار می‌شود که یکی از نامزدهای پرحاشیه این انتخابات قرار است در مشهد جلسه‌ای با برخی از روسای هیئت‌ها داشته باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از آن دسته فدراسیون‌هایی است که علاوه بر داشتن حاشیه‌های زیاد که یکی از آنها، اعطای مجوزهای موتورسیکلت بود، هنوز تکلیف رئیسش مشخص نشده و قرار است 16 اسفندماه انتخاباتش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یکسال است که  فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی رئیس ندارد و سه سرپرست در این فدراسیون حضور داشته و این در حالی است که با توجه به مخاطبان فراوان این رشته و اتفاقاتی که درخصوص اعطای مجوز واردات موتور در چند سال اخیر رخ داده، حواشی پیرامون فدراسیون زیاد شده؛ اتفاقاتی که هنوز زوایای آن به صورت کامل مشخص نیست  و ابهامات زیادی وجود دارد  و معلوم نیست؛ چرا مراجع ذی‌صلاح و وزارت ورزش در این خصوص موضع رسمی خود را اعلام نمی‌کنند.

در این روزها شایعاتی به گوش می‌رسد که یکی از نامزدهایی که حضورش در ورزش با حاشیه‌های فراوانی رو‌به‌رو بوده، با فشار برخی جریان‌‎های سیاسی بالاخره صلاحیتش تائید شده و به دنبال مهندسی عجیب در انتخابات است. دوستان این کاندیدا در تماس با هیئت‌ها اعلام کرده‌اند که قرار است در روز 13 رجب (پنجشنبه هفتم اسفندماه) و به بهانه روز پدر، در مشهد جلسه‌ای برگزار شود و این نامزد انتخابات نیز برای مدعوین صحبت کند و احتمالا هم یک هدیه البته فقط به مناسبت روز پدر! به دعوت‌شده‌ها بدهد.

اعلام شده که بلیت‌ رفت و برگشت هواپیما و اقامت برای هر کدام از دعوت‌شدگان فراهم شده است. در این که نامزدهای انتخاباتی به دنبال جذب حداکثری روسای هیئت‌ها هستند، شکی وجود ندارد، اما مشکل از آنجا شروع می‌شود که هیچ شفافیتی برای مخارج صورت گرفته انجام نمی‌شود. هزینه این مراسم در مشهد برعهده کیست؟ اسپانسر شخصی که قرار است در آینده از این رشته امتیازی بگیرد! یا قبلا هزینه‌اش را برای امروز گرفته؛ شاید هم این کاندیدای خاص با هزینه شخصی خود این کار را انجام می‌دهد که با توجه به سابقه نه چندان درخشان وی در ورزش بعید است چنین اتفاقی رخ داده باشد.

شاید هم حاتم بخشی‌هایی که در چند سال گذشته در اعطای مجوزهای موتور سنگین از سوی برخی‌ها صورت گرفت، باعث شده تا خرج این مراسم تامین شود. اینها سوالاتی است که باید پاسخ به آن داده شود. در هر صورت امیدواریم دستگاه‌های ذی‌صلاح و در راس آن وزارت ورزش به این مسئله ورود پیدا کند و در جهت شفافیت قدم بردارند؛ شفافیتی که لازمه هرکاری است و امیدواریم روسای هیئت‌ها و جامعه مخاطبان این رشته به زودی پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد برات، عزیزه تراز، ندا مطلبی، مازیار ناظمی، مهران همتیان 5 کاندیدای نهایی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستند که باید 16 اسفندماه با یکدیگر رقابت کنند.

اعلام اسامی نهایی نامزدهای ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانیمجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی 16 اسفند برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیل رانی موتور سواری اتومبیل رانی موتور سواری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوشآمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است