Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام رسان واتس‌اپ آپدیت سیاست حریم خصوصی جنجالی خود را پیش خواهد برد اما به کاربران فرصت می‌دهد این آپدیت را بخوانند و همچنین بنری را برای ارائه اطلاعات بیشتر نمایش خواهد داد.

 این سرویس پیام رسان در ژانویه به کاربران اعلام کرد در حال آماده سازی سیاست حریم خصوصی جدیدی است که تحت آن اطلاعات کاربران را به شکل محدود با فیس بوک و زیر مجموعه این شرکت به اشتراک خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام این تصمیم باعث برانگیخته شدن اعتراض جهانی و کوچ کاربران به اپلیکیشنهای رقیب نظیر تلگرام و سیگنال شد. در نتیجه واتس‌اپ ناچار شد اجرای سیاست جدید را تا ماه مه به تاخیر بیندازد و در این بین تلاش کند توضیح دهد این آپدیت به روی اشتراک گذاری پیامهای کاربران با شرکتها متمرکز شده و شامل پیامهای خصوصی آنها نمی شود.

در هند که بزرگترین پایگاه کاربران واتس‌اپ به شمار می رود چند روز پس از اینکه وزارت فناوری هند از واتس‌اپ خواست این به روزرسانی را حذف کند، مدیران فیس بوک به پاسخگویی در برابر یک هیئت پارلمانی در خصوص لزوم انجام این تغییرات پرداختند.

واتس‌اپ در پست وبلاگ اعلام کرد دوباره به کاربران برای مرور و موافقت با آپدیت حریم خصوصی به منظور ادامه امکان استفاده آنها از این سرویس پیام رسان یادآوری خواهد کرد و همچنین اطلاعات بیشتری را برای پاسخگویی به نگرانی‌هایی که از سوی کاربران مطرح می شود، گنجانده است.

بر اساس گزارش رویترز، اعلام اخیر واتس‌اپ در حالی صورت گرفته که اقدام فیس بوک - شرکت مادر این پیام رسان – در مسدود کردن همه محتوای خبری در استرالیا، با انتقاد گسترده سیاستمداران و ناشران جهانی روبرو شده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیام رسان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!

بنابراین برنامه‌ریزی مستقیماً در واتساپ، بدون نیاز به نصب برنامه‌های جداگانه، آسان‌تر خواهد بود، صرف نظر از اینکه در حال تنظیم یک جلسه مجازی یا شام تولد یا هر چیز دیگری هستید. هرکسی می‌تواند رویدادی ایجاد کند که دیگران بتوانند در یک چت گروهی به آن پاسخ دهند تا کل گروه بدانند چه کسی می‌آید و چه کسی نمی‌آید. رویداد‌ها همچنین در صفحه اطلاعات هر گروه فهرست می‌شوند و کسانی که می‌روند، هنگام نزدیک شدن به رویداد، اعلان دریافت می‌کنند.
واتس اپ همچنین این قابلیت را برای شما اضافه می‌کند که به اطلاعیه‌های ادمین‌ها پاسخ دهید. این پاسخ‌ها با هم گروه‌بندی می‌شوند و به حداقل می‌رسند و به شما این امکان را می‌دهند که ببینید دیگران در متن چه گفته‌اند. اعلان‌های چنین پاسخ‌هایی برای همه بی‌صدا می‌شوند تا به یک آزار بزرگ تبدیل نشوند.

منبع: خبر آنلاین

tags # واتس‌آپ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد