Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا گفت: صعود از گروهی که تیم‌های مدعی زیادی همچون آوای رز و گوجوریوسی واکای حضور داشتند و از مدیریت،کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌بردند، اصلا کار دشواری نیست. - اخبار ورزشی -

عقیل بردیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد پاس ناجا در سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: صعود از گروهی که تیم‌های مدعی زیادی همچون آوای رز و گوجوریوسی واکای حضور داشتند و از مدیریت،کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌بردند، اصلا کار دشواری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر هم گفته بودم تیم پاس آماده طوفان است و در حال حاضر نیز در پایان مسابقات هفته اول با تلاش کادر فنی، بازیکنان و لطف خداوند صدرنشین گروه خود هستیم.

وی افزود : این در حالی است که ما برای حضور در مسابقات اردوی تمرینی نداشته و با توجه به اعتماد به جوانان  وارد سوپر لیگ کاراته شدیم. شرایط مالی و هزینه‌های پاس با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست، اما با این تفاسیر صدرنشینی در هفته اول مسابقات کار شروع خوبی برای ما بود.

سرپرست تیم پاس ناجا  در خصوص نقاط قوت و ضعف لیگ گفت: سوپر لیگ امسال جذاب‌تر و کیفی‌تر از سال‌های قبل بود و با توجه به دوری یکساله کاراته‌کا‌ها از مسابقات شاهد لیگی پر شور و هیجان بودیم. از جمله کارهای زیبایی که برای اولین بار در کاراته کشور در سالن افراسیابی اتفاق افتاده بود، نور پردازی، صوت و انضباط اجرایی در سالن برگزاری مسابقات بود. از ریاست محترم فدراسیون کاراته ، دبیر پر تلاش و ریاست محترم سازمان لیگ که بی شائبه برای برگزاری این لیگ پرشور زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

بردیده در خصوص تعویق رقابت‌های لیگ برتر کاراته گفت: باید بگویم من و تیم پاس یکی از موافقین تعویق مسابقات لیگ برتر کاراته بودیم، چرا که سلامتی ورزشکاران اولویت ماست. با تعداد بالای تیم های حاضر در لیگ برتر و شرایط نامساعد کشور ممکن بود اتفاقات ناگواری برای ورزشکاران بیفتد، اما با استاندارهایی که سازمان لیگ در برگزاری مسابقات سوپرلیگ در رعایت پروتکل‌ها نشان داد ما را مصمم به درخواست از فدراسیون در برگزاری مسابقات قبل از عید وادار ساخت. این حق جوانان کاراته است که مانند سوپرلیگ مسابقاتشان با برنامه ریزی و شایستگی برگزار شود.

حیدری: دانشگاه آزاد از لحاظ سطح کیفی با سایر تیم‌ها تفاوت دارد/ با ذهنیت هفتمین قهرمانی جلو خواهیم رفت

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوپر لیگ کاراته کاراته ایران کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته ایران کاراته پاس ناجا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند