Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش‌های عمده در ارومیه برای عصر امروز پیش بینی می شود که احتمال بارش پنج تا ۲۰ سانتیمتر برف به ویژه در ارتفاعات وجود دارد.

وی با بیان اینکه اغلب شهرهای استان شب سرد و توام با دمای زیر صفر داشتند، اضافه کرد: افت دما هم در استان آغاز شده و چهار تا هشت درجه سانتی گراد کاهش دما رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های تکاب و چالدران با دمای منفی پنج درجه سانتی گراد سردترین شهرهای استان بوده و دمای مرکز استان نیز منفی سه درجه سانتی گراد گزارش شده است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان بارش‌های سال آبی جاری در استان با ۱۲ درصد کاهش نسبت به سال گذشته مواجه بوده و به رقم ۱۲۰ میلی‌متر رسیده است.

 این در حالی است که در مدت مشابه سال آبی گذشته، میزان بارش ها ۱۳۷ میلی متر ثبت شده بود.بارش برف نقش مهمی در ذخایر آبی استان برای فصل تابستان دارد که هم اکنون این بارشها کاهش یافته است.

اداره‌ کل ‌هواشناسی آذربایجان‌غربی دارای ۱۸ ایستگاه هواشناسی اصلی و تکمیلی و بیش از ۱۲۰ ایستگاه باران‌سنجی و اقلیم‌شناسی است که از ایستگاه‌های هواشناسی استان، ۹ ایستگاه اصلی (سینوپتیک) و ۹ ایستگاه هم تکمیلی هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه بارش برف برف و یخ سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه بارش برف آذربایجان غربی ارومیه بارش برف برف و یخ سازمان هواشناسی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود، اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • شدت بارندگی‌ها در کردستان کمتر می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد