Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه وهابی – انگلیسی ایران اینترنشنال که از لندن برنامه پخش می‌کند با پخش مستندی وقیحانه علیه سینمای ایران، از اباحه‌گری در سینما دفاع کرد!

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این شبکه که با پول سعودی و بدست جمعی از سیاسیون فراری مدعی اصلاح‌طلبی اداره می‌شود، با پخش مستندی درباره سینمای ایران تلاش کرد که به مخاطب القا کند سینمای جمهوری اسلامی ایران به دلیل حذف تماس نامحرمان با یکدیگر و حذف صحنه‌های اباحه گرایانه، دچار سانسور است و جامعه سینمایی ایران سرکوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مستند همچنین برخی از بازیگران سینمای طاغوت را به تلاش برای حضور در سینمای پس از انقلاب توصیف می‌کند و به همین دلیل به آن‌ها اهانت می‌نماید.

 

مضحک این است که در این مستند، افرادی مسئله‌دار به اظهار نظر پرداخته‌اند و از زبان آن‌ها سینمای ایران هدف اهانت قرار گرفته است. یکی از این افراد شهره آغداشلو بازیگر فیلمفارسی است که برای ویزای اقامت در آمریکا، ادعای گرویدن به فرقه بهائیت نمود. فرد دیگر رضا علامه‌زاده نویسنده و کارگردان کمونیست است که سابقه همکاری با ساواک دارد. فرد دیگر کسی است که دارای انحراف اخلاقی است و سال گذشته پس از اهانت زشت به مردم عزادار شهید قاسم سلیمانی از کشور‌گریخت!

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران اینترنشنال سینمای ایران فساد در سینما شجره خبیثه ملعونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنج‌گانه / رویایی به نام شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی