Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، سال‌ها از زمانی که کلنگ جاده ورودی شهر باغشاد برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای و بهبود تردد شهروندان در مسیر ورودی این شهر بر زمین زده‌ شده است، می‌گذرد اما بعد از گذشت ۱۷ سال این مسیر به بهره‌برداری نرسیده و مردم باغشاد همچنان در انتظار بهره‌برداری از مسیری هستند که کلنگ آن سال ۸۲ زده‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم بکتاشیان در همین خصوص و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: اولین نکته مهم عدم نتیجه‌گیری ۸۰ درصدی تعهداتی است که در زمان دهیاری گذشته بابت آزادسازی‌های این مسیر انجام‌ شده که باید به جمع‌بندی نهایی می‌رسید اما کماکان بخشی از آن باقی‌مانده است.

شهردار باغشاد همچنین از عدم آزادسازی نزدیک به ۱۰ درصد مسیر جاده ورودی شهر باغشاد به‌ عنوان دومین مانع از عدم تحقق این پروژه خبرداد و خاطرنشان کرد: از همان ابتدا این پروژه در دستور کار ویژه اعضای شورا و شهرداری قرار گرفت و در همین زمینه با سازمان خدمات طراحی استانداری اصفهان جهت مطالعه پروژه قراردادی بسته شد.

وی با بیان این‌که حتی ملزومات ترافیکی این طرح هم در نظر گرفته نشده بود، تصریح کرد: سازمان خدمات طراحی با ورود به این پروژه و انجام مطالعات لازم و در نظر گرفتن مباحث ترافیکی و مداخلات ورودی و خروجی‌ متعددی که به این مسیر متصل‌هستند باعث سرعت یافتن این پروژه شد.

بکتاشیان همچنین به موفقیت در اخذ مصوبه از شورای ترافیک فرعی شهر باغشاد و شهرستان لنجان اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه به کمیته فنی استانداری نیز ارسال شد و پس از سپری کردن فرایندهای مربوط، مصوبه کمیته فنی استانداری را هم کسب کرد.

شهردار باغشاد با بیان اینکه اکنون پروژه موردنظر به شهرداری ابلاغ‌ شده است، خاطرنشان کرد: در صدد آن هستیم که بتوانیم مابقی توافقات و جمع‌بندی‌های لازم در این خصوص را به سرانجام برسانیم.

وی همچنین از بسته شدن دومین قرارداد با سازمان خدمات طراحی در این پروژه خبر داد و اظهار کرد: این قرارداد باهدف نظارت و همچنین تغییر خط بدنه‌های پروژه  بوده که اگر کمیسیون‌های مربوط به خود را به اتمام برساند تا پایان امسال و یا ابتدای سال آینده وارد برگزاری مناقصه و اجرای پروژه خواهیم شد.

حال باید منتظر بهار ماند و دید که آیا در واپسین ثانیه‌های عمر این دوره از شورا و شهرداری باغشاد شاهد اقدامی در خصوص تسریع در روند بهره‌برداری از این پروژه مهم که جان شهروندان را به مخاطره انداخته است، خواهیم بود یا خیر.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: زمین حوادث جاده ای جاده ورودی شهر باغشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در 2 مسیر رفت و برگشت از ساعت 9 الی 15 از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند