Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه الزهرا (س) تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد (استعداد‌های درخشان) ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه الزهرا (س) تا ۲۶ اسفندماه ۹۹ تمدید شد.

شرایط لازم برای شرکت در این فراخوان به شرح زیر است:

- برگزیدگان رتبه‌های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد‌های علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته‌های مرتبط با معرفی دبیرخانه المپیاد می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- دانشجوی دوره کارشناسی پیوسته پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی به لحاظ میانگین کل جز ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم به ورودی خود باشد و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود می‌تواند در این فراخوان شرکت کند.

- چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته‌های با ۱۵ درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل شود صرفاً تقاضای دانشجویان دانشگاه الزهرا با میانگین معدل کل ۱۰ درصد برتر بعدی در پایان ۶ نیم سال در صورت دارا بودن سایر شرایط بررسی می‌شود.

- پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی بر اساس تشخیص گروه و تأیید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

- در مورد دانشجویان تغییر رشته در صورت تأیید معاونت آموزشی دانشگاه حداکثر تا یک نیمسال به سنوات مجاز اضافه می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استعداد درخشان دانشگاه الزهرا پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه الزهرا پذیرش بدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد. - اخبار سیاسی -

مهدی شیری مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم از پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی (PhD) در هفت رشته برای سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه جامع انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گفته وی روانشناسی تربیتی، حقوق بین الملل عمومی، مدیریت بحران،  مدیریت رسانه، مطالعات زنان و خانواده گرایش حقوق زن در اسلام، مطالعات زنان و خانواده گرایش مطالعات حقوق خانواده و مطالعات سیاسی انقلاب اسلامی گرایش آینده پژوهی انقلاب اسلامی از جمله رشته هایی است که در این دانشگاه دانشجو جذب می شود.

علاقه مندان برای شرکت در آزمون این رشته ها می‌توانند تا 20 اردیبهشت 1403 به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی