Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از درگیری شدید میان نیروهای حشد شعبی و تروریستها در «الطارمیه» در شمال بغداد خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، صابرین نیوز از درگیری شدید میان نیروهای حشد شعبی و تروریست‌های داعش در «الطارمیه» در نزدیکی خیابان «ابن سینا» در شمال بغداد و پرواز گسترده بالگردها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

صابرین نیوز همچنین از شهادت «علی ضاری العبیدی» از رزمندگان حشد شعبی خبر داد و اعلام کرد: اخباری درباره زخمی شدن «ابراهیم اعبدو المشهدانی» فرمانده حشد عشایری در الطارمیه در نتیجه درگیری های امروز وجود دارد.

دفع حمله تروریستها به شمال دیالی

از سوی دیگر «احمد الشمری» از فرماندهان حشد شعبی از دفع حمله داعش به یک مرکز امنیتی در البوبکر در شمال دیالی خبر داد.

وی اعلام کرد: داعش به یکی از از مراکز امنیتی در روستای «البوبکر» در دورترین نقطه شمالی دیالی در نزدیکی ناحیه «العظیم» حمله کرد و نیروهای حشد شعبی با تروریست‌ها درگیر شدند و این حمله را دفع و تروریست‌ها را مجبور به فرار کردند.

الشمری گفت که اوضاع تحت کنترل است و هیچ تلفاتی به نیروهای حشد شعبی وارد نشده است و عملیات جستجوی گسترده‌ای در منطقه برای تعقیب و یافتن تروریستها آغاز شده است.

هلاکت عامل انتحاری در خانقین

این در حالی است که محمد التمیمی از فرماندهان حشد شعبی هم از هلاکت یک عامل انتحاری و دستگیری تروریست در منطقه «روز »در خانقین در شمال شرق دیالی خبر داد.

وی افزود: نیروهای اطلاعاتی در عملیات در عمق منطقه «زور» در خانقین در 110 کیلومتری شمال شرق بعقوبه موفق به هلاکت عامل انتحاری و دستگیری سه تروریست داعشی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان

از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم